X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
לונדון
מסלולי טיול בלונדוןנקודות עיין בלונדוןטיפים והמלצות ללונדוןמלון מומלץ בלונדוןאטרקציות בלונדוןלונדון עם ילדיםהשכרת רכב בלונדוןקניות בלונדוןשאטלים בלונדוןטיסה זולה ללונדון
 

המוזיאון היהודי - Jewish museum

המוזיאון היהודי ברובע קמדן

המוזיאון היהודי ברובע קמדן מציג אוספים נדירים של תמונות, חפצי אמנות ויודאיקה, כלים ופריטים שמהווים חלק מהתרבות  היהודית, המורשת וההיסטוריה של היהודים בבריטניה מאז שנת 1066 ועד היום. במוזיאון היהודי מידע על המנהגים היהודיים, חגים ומסורת. כמו גם תערוכות מתחלפות וגלריית הנצחה לשואה.

המוזיאון היהודי (Jewish museum) נחנך בשנת 1932 במטרה לשמר את המורשת וההיסטוריה היהודית בלונדון. המוזיאון שוכן בצפון לונדון באזור קמדן במבנה בסגנון ויקטוריאני.
 

כניסה חינם למחזיקי London Pass >>

פריטים מההיסטוריה היהודית באירופה

סיור במוזיאון היהודי

בואו לבקר במוזיאון היהודי בלונדון ותתרשמו מתערוכות, אוספים נדירים ופעילויות אינטראקטיביות, דרכם תוכלו ללמוד על חיי היהודים בלונדון, לצפות בחפצים ופרטי יודאיקה בני מאות שנים ועוד.

המוזיאון היהודי בא לשקף את השורשים וההיסטוריה החברתית של הקהילה היהודית בלונדון, חוויותיהם של פליטים יהודים שברחו מגרמניה הנאצית במהלך מלחמת העולם השנייה והיגרו לאנגליה וכן תערוכות מתחלפות בהם מוצגים אוספים פרטיים ועבודות של אמנים יהודים.

החוויה ההיסטורית של המוזיאון היהודי מחממת את הלב לכל יהודי ומדגישה את החוזק של הקהילה היהודית בבריטניה לאורך התקופות השונות, כיצד שרדו היהודים במהלך ההיסטוריה, המוזיאון מספק הצצה נדירה לאחת הקהילות היהודיות הגדולות באירופה.

כניסה חינם למחזיקי London Pass >>

 

כתבות שאולי יעניינו אותך