X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
לונדון
מסלולי טיול בלונדוןנקודות עיין בלונדוןטיפים והמלצות ללונדוןמלון מומלץ בלונדוןאטרקציות בלונדוןלונדון עם ילדיםהשכרת רכב בלונדוןקניות בלונדוןשאטלים בלונדוןטיסה זולה ללונדון
 

מוזיאון גפרי - Geffrye Museum

מוזיאון ההיסטוריה של הריהוט

מוזיאון ג'פרי הוא מוזיאון היסטורי של גינון, ריהוט וסגנון חיים מתקופת ימי הביניים ועד היום. מוזיאון ג'פרי (Geffrye Museum) מזמין אתכם לסייר באווירה נוסטלגית בין חדרי הבית, המוצגים, הגנים סביב ולהתרשם מהריהוט, הביגוד והסגנון העיצובי שאפיין כל תקופה ותקופה.

מוזיאון ג'פרי בלונדון

Photo By: The Geffrye Museum

סיור במוזיאון ג'פרי

במוזיאון ג'פרי סקירה על התפתחות עיצוב הפנים והגנים מאז שנת 1600 ועוד היום. בין התערוכות השונות במוזיאון תוכלו לקבל הצצה נדירה לתוך חייהם של של אנשי האצולה, מעמד הביינים והעניים שחיו בלונדון בשנים 1780 - 1880. בתערוכה פריטים המעידים על הטעם העיצובי, סוגי הבדים שהשתמשו בהם וכן ההשפעה הספרותית כמו של שייקספיר על העיצוב, ההבדלים והשינויים בחברה ובסגנון חיים לאורך מאה שנים.

בתערוכה נוספת במוזיאון מוצג ריהוט מעץ אלון מהמאה ה- 17, ריהוט בסגנון וויקטוריאני, עיצוב אלגנטי, מודרני ועד לעיצוב בסגנון עכשווי. מומלץ לצאת מחוץ למבנה המוזיאון ולטייל בגני הנוי, להתרשם מסוגי הצמחים והתפתחות עיצוב הגינות לאורך השנים והתקופות.

ההיסטוריה של מוזיאון ג'פרי

מבחינה היסטורית, מוזיאון ג'פרי הוא אחד המוזיאונים הוותיקים בלונדון. הבניין בו שוכן מוזיאון ג'פרי הוקם בשנת 1600 בתרומתו האדיבה של סר רוברט ג'פרי שהיה ראש העיר של לונדון. המבנה שימש במשך מספר שנים כבית מחסה ליתומים, בסגנון ספרו המפורסם של צ'ארלס דיקנס "אוליבר טוויסט".
 

מוזיאון ג'פרי בלונדון

Photo By: The Geffrye Museum

 

כתבות שאולי יעניינו אותך