X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
לונדון
מסלולי טיול בלונדוןנקודות עיין בלונדוןטיפים והמלצות ללונדוןמלון מומלץ בלונדוןאטרקציות בלונדוןלונדון עם ילדיםהשכרת רכב בלונדוןקניות בלונדוןשאטלים בלונדוןטיסה זולה ללונדון
 

מוזיאון פלורנס נייטינגייל - Florence Nightingale Museum

האחות המפורסמת בעולם - פלורנס נייטינגייל

מוזיאון פלורנס נייטינגייל מגולל את סיפור חייה, מעשיה ופועלה של האחות המפורסמת בעולם - פלורנס נייטינגייל מייסדת מקצוע הסיעוד המודרני. במוזיאון פלורנס נייטינגייל (Florence Nightingale Museum) בלונדון מוצגים היסטוריים, צילומים, עיטורים, מדליות אשר ניתנו לפלורנס כאות הוקרה לפועלה הרב, המדים ששימשו אותה כאחות ועוד.

פלורנס נייטינגייל הפכה לאחות הרפואית המפורסמת ביותר בעולם - אגדה של "הגברת עם המנורה הוויקטוריאנית" שהתנדבה לטפל במסירות רבה בכל אחד. למעשיה של פלורנס נייטינגייל השפעה על המורשת של האחיות הרפואיות והסיעודיות עד היום .
 

מי את פלורנס נייטינגייל ?

פלורנס נייטינגייל נפטרה בשנת 1910 כשהיא בת 90. היא נולדה בתקופה הוויקטוריאנית ובזמן מלחמת קרים היא הפכה לאחות רפואית ולמארגנת שהעניקה טיפול רפואי לחיילים שנפצעו בשדה הקרב.

למוזיאון פלורנס נייטינגייל שלושה חדרים בהם מוצגים פריטים רבים הקשורים למסע חייה של פלורנס נייטינגייל. מוצגים שמפארים את פעילותה של האחות הרחמניה שדאגה לטפל במסירות רבה. המוזיאון נמצא ליד נהר התמז'ה מרחק קצר מאטרקציות כמו: בית הפרלמנט, לונדון איי וכד'.
 

 

כתבות שאולי יעניינו אותך