X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
לונדון
מסלולי טיול בלונדוןנקודות עיין בלונדוןטיפים והמלצות ללונדוןמלון מומלץ בלונדוןאטרקציות בלונדוןלונדון עם ילדיםהשכרת רכב בלונדוןקניות בלונדוןשאטלים בלונדוןטיסה זולה ללונדון
 

מוזיאון התחבורה של לונדון - London Transport Museum

ההיסטוריה המרתקת של התחבורה הציבורית בלונדון

מוזיאון התחבורה של לונדון שוכן בליבו של רובע קובנט גארדן בבניין ששימש חלק משוק הפרחים המפורסם. במוזיאון תמצאו תערוכות אינטראקטיביות ומוצגים מהם תוכלו ללמוד על ההיסטוריה המרתקת של התחבורה הציבורית בלונדון מאז שנת 1800 ועד היום.

הזמן מראש כרטיסים למוזיאון התחבורה בלונדון >>

מוזיאון התחבורה בלונדון | Photo By: London Transport Museum

אוסף כלי תחבורה היסטוריים

במוזיאון התחבורה של לונדון (London Transport Museum) מוצג אוסף מרשים של כלי תחבורה - כלי רכב היסטוריים (אמיתיים) כמו: האוטובוס הלונדוני האדום, רכבת הקיטור התחתית הראשונה בעולם, כרזות ועוד שלל חפצים ופריטים שמספרים את סיפורה של מערכת התחבורה. כמו גם, באחת התערוכות בוחן המוזיאון את הקשר בין תחבורה לבין צמיחתה של לונדון והתפתחותה למטרופולין ומרכז עסקים עולמי.

חוויה לכל המשפחה

בנוסף לאוספים, מוזיאון התחבורה של לונדון מאפשר סיור חוויתי הכולל נסיעת סימולציה באוטובוס ישן, ביקור ברכבת ישנה, אטרקציות ומשחקים שישאירו את הילדים וגם את המבוגרים מרותקים.

ההיסטוריה של המוזיאון

מוזיאון התחבורה של לונדון נפתח לקהל בשנת 1980 וכלל אוסף מצומצם של מוצגים הקשורים לתחבורה הציבורית של לונדון. בשנת 2000 הוחלפה הנהלת מוזיאון התחבורה של לונדון והמוצגים הורחבו לכלל התחבורה הקשורה בעיר לונדון.

כיום, מוזיאון התחבורה מציג אוספים של אוטובוסים ורכבות לצד אופנועים חדשים וכן מידע על התחבורה המודרנית של העיר לונדון. המוזיאון כולל אולם הרצאות מפואר המשמש כמרכז מידע על תחבורה.

אתר רישמי : London Transport Museum

הזמן מראש כרטיסים למוזיאון התחבורה בלונדון >>

 

כתבות שאולי יעניינו אותך