X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
לונדון
מסלולי טיול בלונדוןנקודות עיין בלונדוןטיפים והמלצות ללונדוןמלון מומלץ בלונדוןאטרקציות בלונדוןלונדון עם ילדיםהשכרת רכב בלונדוןקניות בלונדוןשאטלים בלונדוןטיסה זולה ללונדון
 

המוזיאון הצבאי הלאומי - National Army Museum

ההיסטוריה של הצבא הבריטי

המוזיאון הצבאי הלאומי של אנגליה הוא מוזיאון היסטורי שמציג בעזרת חמש תערוכות את התפתחותה הצבאית של הממלכה הבריטית. המוזיאון הצבאי הלאומי (National Army Museum) בוחן את אופיו והשפעתו של הצבא, כמו גם, מציג את הטכנולוגיות הצבאיות, תורת הלחימה והטקטיקות בהם פועל הצבא והתאמתם לעתיד.
 

המוזיאון הצבאי הלאומי |Photo By: Society gallery entrance (c) National-Army-Museum

Photo By: Society gallery entrance (c) National-Army-Museum

על גבורה וגאווה

המוזיאון הצבאי הלאומי נוסד בשנת 1960 בבניין שהיה במקורו בית ספר לרכיבה, אך עבר בשנות ה- 70 לבניין שהוא חלק מבית החולים צ'לסי - בניין שנפגע קשות במלחמת העולם השנייה וכן לבחירת המבנה של המוזיאון הצבאי הלאומי סמליות חשובה.

המוזיאון הצבאי הלאומי מקיף את כל ההיסטוריה הצבאית של אנגליה וחושף את האמת מאחורי הצבא האנגלי משחר ההיסטוריה, לרבות תיאורי הקרבות המפורסמים שהתרחשו עוד בתקופה של נאפוליון והאימפריה הרומית וגם הקרבות והטקטיקות בהם השתמש הצבא האנגלי במהלך מלחמות העולם לא נפקד מהמוזיאון וקיים תיעוד מפורט.

סיפור הצבא מנקודת מבטו של החייל

המוזיאון הצבאי הלאומי מתמקד בסיפורו של החייל הפשוט במהלך המלחמה ובמוזיאון תערוכה קבועה של מכתבי חיילים משדות הקרב. מכתבים שמרגשים כל אדם באשר הוא אדם. המוזיאון הצבאי סוקר גם את סיפוריהן של הלוחמות - הנשים הבריטיות שלקחו חלק חשוב בזמנים של מלחמות אנגליה והן פרק חשוב בהבנת העולם הצבאי.

כלי מלחמה והתפתחותם

המוזיאון הצבאי הלאומי מארח גם תערוכות שבהן ניתן לראות כלי מלחמה שונים, החל מחניתות וחרבות מרוקעות, תותחים ענקיים, רובי קרבין ונשק מודרני יותר. המוזיאון הצבאי הלאומי מסובסד על ידי משרד ההגנה, פרביליגיה שלא הרבה מוזיאונים בלונדון זוכים לה. המוזיאון הצבאי הלאומי מארח גם אמנים צעירים המציגים תערוכות הקשורות בנושאים צבאיים.

בשורה לחובבי ההסטוריה הצבאית - כניסה חינם

כל חובבי היסטוריה צבאית וכל אדם המתעניין בנפש האנושית מומלץ לבקר בחדריו של המוזיאון הצבאי הלאומי בלונדון (כניסה חינם). כמו גם, כדאי לבקר במוזיאונים נוספים הקשורים באופן ישיר ועקיף לפן הצבאי של בריטניה כמו: מוזיאון חדרי המלחמה של צרצ'יל, מוזיאון ספינת הוד מלכותה בלפסט ועוד.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך