X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
לונדון
מסלולי טיול בלונדוןנקודות עיין בלונדוןטיפים והמלצות ללונדוןמלון מומלץ בלונדוןאטרקציות בלונדוןלונדון עם ילדיםהשכרת רכב בלונדוןקניות בלונדוןשאטלים בלונדוןטיסה זולה ללונדון
 

ארמון אלת'אם - Eltham Palace

ארמון אלת'ם שילוב בין אתר היסטורי ואחוזה מפוארת

ארמון אלת'ם הוא שילוב בין אתר היסטורי ואחוזה מפוארת. ארמון אלת'אם (Eltham Palace) מהווה דוגמא אדריכלית להתפתחות החברה והתרבות לאורך ההיסטוריה הבריטית. בואו לסייר בין חדרי הארמון המעוצבים בעיצוב חדשני משולב בסגנון דקו צרפתי, להנות מ- 19 דונם של גנים מרהיבים ומטופחים עם מוטיבים מימי הביניים ולחצות את התעלה על אחד הגשרים העתיקים של לונדון.

כניסה חינם לרוכשים כרטיס London Pass >>

ארמון אלת'אם לונדון

הזוהר של החברה האופנתית

ארמון אלת'אם נבנה מחדש בשנת 1930. לארמון אווירה ומוטיבים מימי הביינים המשתלבים באלגנטיות עם חללי הפנים והריהוט שמשקפים את חיי הזוהר והנהנתנות של החברה העשירה של אנגליה. הארמון עבר שיפוץ ושיחזור בהשקעה של 1.7 מיליון ליש"ט והחל משנת 2015 הארמון מפורסם בזכות היותו בית דקו אנגלי היחיד שפתוח לציבור המאפשר סיור בחדרי הארמון, להתפעל מסגנון ארט דקו, ימי הביניים, הגנים ועוד.

שי צנוע מהבישוף

ארמון אלת'ם, הממוקם בדרום מזרח לונדון, היה במקור מתנה (מנחה) שנשלחה למלך אנגליה אדוארד השני בשנת 1300 בערך, על ידי הבישוף של דורהאם, שהיה אחד הבישופים החזקים והמשפיעים ביותר באנגליה.

המלך אדוארד הפך את ארמון אלת'ם לאחד המעונות הרשמיים של בית משפחת המלוכה. למרבה הצער הארמון חרב במאה ה- 17 עקב מלחמת האזרחים של אנגליה, כך שלמעשה ארמון אלת'ם הקיים כיום הוא למעשה שחזור של הארמון הקדום.

כאמור, הארמון המשוחזר מרהיב ומרשים ביותר, והגנים הירוקים הסובבים אותו הם אחת מפינות החמד הנסתרות והמופלאות של לונדון.

ארמון אלת'אם | © English Heritage

Photo By : © English Heritage

 

כתבות שאולי יעניינו אותך