X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
לונדון
מסלולי טיול בלונדוןנקודות עיין בלונדוןטיפים והמלצות ללונדוןמלון מומלץ בלונדוןאטרקציות בלונדוןלונדון עם ילדיםהשכרת רכב בלונדוןקניות בלונדוןשאטלים בלונדוןטיסה זולה ללונדון
 

ריג'נטס פארק - Regent's Park

פארק ריג'נטס משלב טבע, תרבות ופנאי

ריג'נטס פארק בלונדון הוא אחד הפארקים המרשימים של העיר. פארק ריג'נטס משלב טבע, תרבות ופנאי. לצד מתקני הספורט שוכן גן החיות של לונדון, התיאטרון הפתוח, גבעת פרימרוז ממנה ניתן לצפות בלמעלה מ- 100 מינים וסוגים של ציפורי בר, גני המלכה מרי ובו 400 זני הורדים (כ- 12,000 פרחים).

ריג'נטס פארק (Regent's Park) עוצב על ידי האדריכל הנודע ג'ון נאש, הפארק הענק הזה משתרע על פני שטח של כ- 400 דונם הכוללים גם את השדרות של וויליאם אנדרוז נספילד.
 

ריג'נטס פארק לונדון

לטייל בריג'נטס פארק

ניתן למנות עשרות פארקים בלונדון, אולם כל תייר בעיר שסביר להניח פקד את ריג'נטס פארק יכול להעיד על כך שמדובר בפארק יוצא דופן - היהלום שבכתר, כפי שרבים מכנים אותו. יתכן ויחודיות זו של ריג'נטס פארק ביחס לפארקים אחרים בלונדון נודעת מימיו הראשונים של הפארק כאתר אשר נבנה במקור להנאתם של בני משפחת המלוכה – צייד, ליתר דיוק.

ואכן, טיול רגלי ברחבי ריג'נטס פארק מזכיר במידה רבה טיול בחצר ארמון מלכות - גודל הפארק הוא כשני קילומטרים רבועים שברובם ניתן למצוא כרי דשא מלאים, עצים וגינות מעוצבות בקפידה, מזרקות, פסלים, מתקני ספורט, תעלות מים רחבות בהן משייטות סירות.

למרבה המזל, פארקים בלונדון הם כיום שטחים ציבוריים ולכן אין צורך להיות בן למשפחה מיוחסת על מנת להנות מנפלאות ריג'נט פארק. כל שצריך לעשות הוא לעלות על אחד מקווי הרכבת התחתית אשר מגיעים לקרבת הפארק ולרדת באחת התחנות הסמוכות לו (תחנת ריג'נטס פארק, רחוב בייקר ועוד).

אירועי תרבות בריג'נטס פארק

בפארק ריג'נטס נערכים פעילויות חברתיות ולכן מומלץ לברר מראש האם מתוכננים אירועים כלשהם בפארק לפני הביקור - פעמים רבות, בעיקר בחודשי האביב והקיץ, מתקיימות הפעלות שונות בפארק ריג'נטס כמו הצגות וסרטים.

כמו כן, חשוב לציין כי בקרבתו של ריג'נטס פארק ניתן למצוא אחדים ממוקדי התיירות החשובים של לונדון, כמו גן החיות של לונדון, מוזיאון השעווה של מאדאם טוסו ועוד.

מזרקת טריטון בריג'נטס פארק

 

כתבות שאולי יעניינו אותך