X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
לונדון
מסלולי טיול בלונדוןנקודות עיין בלונדוןטיפים והמלצות ללונדוןמלון מומלץ בלונדוןאטרקציות בלונדוןלונדון עם ילדיםהשכרת רכב בלונדוןקניות בלונדוןשאטלים בלונדוןטיסה זולה ללונדון
 

שדה תעופה גטוויק - Gatwick Airport

נמל התעופה לונדון גטוויק

שדה תעופה גטוויק הוא נמל התעופה החד מסלולי העמוס ביותר בעולם והוא השני בגודלו מבין מספר שדות תעופה בלונדון. שדה תעופה גטוויק (Gatwick Airport) שנפתח לראשונה בשנת 1928 קיבל את שמו ממסלול מירוצי הסוסים שנבנה במקום ב-1891.

✈️מנוע השוואת מחירים והזמנת טיסות ללונדון - במחירים מדהימים >>

נמל תעופה לונדון גטוויק

גטוויק נמל תעופה עם היסטוריה

במשך שלוש השנים הראשונות לקיומו הוא שימש את חברת התעופה דומיניון אירקראפט (Dominion Aircraft ) בלבד, ובשנת 1931 נכנס לרשימת שדות תעופה בלונדון המטפלים בטיסות מסחריות. בזמן מלחמת העולם השנייה הולאם שדה תעופה גטוויק לטובת המאמץ המלחמתי של חיל האוויר המלכותי שמשתמש גם היום בחלק מנמל התעופה.

נמל התעופה השמיני בגודלו באירופה

נמל התעופה לונדון גטוויק משרת כיום למעלה מ-100 חברות תעופה המטיסות נוסעים ליותר מ-200 יעדים שונים ונחשב לנמל התעופה השמיני בגודלו באירופה. למרות העומס הרב, שדה תעופה גטוויק מסתפק בשני טרמינלים בלבד המחוברים בינהם במסילת רכבת קלה.

נוסעים הממתינים לטיסות יוכלו לבלות את זמנם בשופינג באחת מהחנויות הרבות הפזורות בטרמינלים, או לטעם ממגוון סוגי מזון ושתייה המוגשים במסעדות, בבתי הקפה ובלאונג'ים של שדה תעופה גטוויק.

גישה נוחה לשדה התעופה גטוויק

נוסעים החפצים במנוחה רצינית יותר יוכלו למצוא בטרמינל הדרומי של נמל התעופה סניף של מלון היוטל (Yotel) שיאפשר להם לשכור חדר פרטי לכמה שעות או ללילה מלא. כיאה לאחד מהמובילים מבין שדות תעופה בלונדון, הגישה לגטוויק היא נוחה מאוד וניתן להגיע אליו ברכב באוטובוס או ברכבת.

חשוב לשים לב לטרמינל אליו פניכם מועדות ובמידה ועליכם לעבור בין טרמינל אחד למשנהו כדאי להגיע לנמל התעופה כחצי שעה מוקדם מכפי שתכננתם.

להזמנת שאטל משדה התעופה, בקרו בדף - שאטלים בלונדון

 

כתבות שאולי יעניינו אותך