X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
לונדון
מסלולי טיול בלונדוןנקודות עיין בלונדוןטיפים והמלצות ללונדוןמלון מומלץ בלונדוןאטרקציות בלונדוןלונדון עם ילדיםהשכרת רכב בלונדוןקניות בלונדוןשאטלים בלונדוןטיסה זולה ללונדון
 

מירוצי סוסים בלונדון - horse racing in London

מירוץ סוסים - בילוי יאה למלך

ניתן למנות עשרות סוגי ספורט פופולריים בלונדון, אולם אין אף ענף ספורט בלונדון אשר הינו כה מלכותי ואצילי כמו מירוצי סוסים. ידוע כי מירוצי סוסים בלונדון (horse racing in London) התנהלו לפחות מימי הרומאים, וכי אצילי העיר נהנו ממנו כבר בתקופות קדומות אלו.

במילים אחרות, מזה יותר מאלפיים שנים מכובדי אנגליה מתאספים מדי מספר שבועות על מנת לחזות במחזה המרהיב של מירוץ סוסים, אולם בניגוד לימים עברו, כיום גם אנו, פשוטי העם, רשאים להצטרף לצפות במחזה המרהיב לצד בני האצולה. אכן, אם התחכחות במי ומי של לונדון היא עניינכם, סביר להניח שביקור במגרש מירוצי סוסים יענה על מבוקשכם.
 

מירוצי סוסים בלונדון

בואו לצפות במירוץ סוסים: להתחכך באליטה ולהתרגש...

אין זה נדיר להתקל בקהל בנצר למשפחת אצולה אשר התלבש במיטב מחלצותיו ובא למגרש להנות ממירוץ סוסים מרגש. אף על פי כן, לא צריך להיות בעל דם כחול על מנת להעריך את הריגוש אשר נוצר במהלך מירוצי סוסים, ריגוש אשר אינו נופל בעוצמתו מזה של שאר ענפי ספורט בלונדון.

אכן, מירוצי סוסים הם מרגשים, הם דרמטיים, הם עוצמתיים, הם תמציתה של רוח הספורט האנושית. ברחבי לונדון קיימים עשרות מסלולי מירוצי סוסים, חלקם גדולים וארציים, כמו מסלול המרוץ בקמפטון אשר במשך השנים הפך להיות מקום מפגש לבכירים ואצילים, אך חלקם צנועים יותר.

לפיכך מומלץ טרם הנסיעה לברר מתי והיכן מתקיימים מירוצי סוסים בלונדון בתאריכים בהם תשהו בעיר, ולהזמין כרטיסים מראש.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך