סטומפ - Stomp

המחזמר סטומפ Stomp בתיאטרון אמבסדור

סטומפ (Stomp) הוא אחד המופעים היותר מיוחדים שכולל הרפרטואר של לונדון, וזה ממש לא דבר של מה בכך. סטומפ הוא מופע שמשנה את כל מה שידעתם על מופעים, ושמציע חוויה שונה בכל קנה מידה. על החוויה העצומה שאתם צפויים לה יעידו העובדה שהוא רץ בהצלחה שנים רבות בלונדון, הזכיות המרובות שלו בפרסים חשובים בכל רחבי העולם וגם הבחירה בו להיות חלק ממופע הסיום של אולימפיאדת לונדון בשנת 2012.

מחזמר אנרגטי שיקפיץ אתכם מהכיסאות

מה מצפה לכם במחזמר המצליח סטומפ? ובכן, התשובה הפשוטה היא שלהרבה מאד הפתעות, להם אחראים היוצרים סטיב מקניקולס ולוק קרסוול. המופע האנרגטי הזה כולל שמונה שחקנים ונגנים - הגבולות ביניהם מטושטשים - שיוצרים מוזיקה קצבית בדרכים המקוריות ביותר שיש. יש כאן הרבה מאד אביזרים ואלמנטים, שיביאו לכך שלא תתבוננו לאחריו באותו אופן על מוצרים דוגמת כיור מטבח, מצית, מטאטא או פח אשפה.

המופע Stomp הוא דינמי, עשיר באטרקציות, מרשים מבחינה ויזואלית וכולל מוזיקה שתסחוף אתכם במהלכו ושתישאר אתכם גם לאחר מכן. ריבוי האלמנטים הויזואליים והמוזיקה הופכים את המחזמר Stomp  למתאים למי שחושש שמכשול השפה המסוים שלו יפגע ביכולת ליהנות באופן מלא מההצגות וממחזות הזמר של לונדון (חשש שלדעתנו הוא לא במקום, אגב). מופע הסטומפ מתעדכן אחת למספר שנים, ואפשר לראות שהוא חדיש תמיד מבחינת המוזיקה, הכוריאוגרפיה וההפתעות הרבות הפזורות לאורכו. המחזמר מוצג בתיאטרון אמבסדור.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך