ספינת ההופעות בלונדון - London Showboat

שייט, הופעה וארוחת ערב

נהר התמזה בולט מנקודות רבות בלונדון, מזמין אתכם לעלות לשייט עליו ולחקור את העיר ממנו. את האטרקציה הזו אפשר לקחת מספר צעדים קדימה. דמיינו שהשעה של השייט היא שעת ערב, בה אתם רוצים את הכל סביבכם מואר ואת אתרי התיירות מקבלים מראה שונה: לונדון נראית שונה לחלוטין בלילה, ובעיני רבים גם יפה אפילו יותר. עכשיו תוסיפו לתוך השייט המהנה גם הופעה מוזיקלית חמה וארוחת ערב משובחת – והרי לכם קיבלתם את אחת הדרכים היותר מהנות, מיוחדות ורומנטיות לחקור את לונדון .

הזמן כרטיסים מראש לספינת ההופעות בלונדון >>

שייט, הופעה וארוחת ערב בלונדון

בילוי באווירה רומנטית

ספינת ההופעות בלונדון (London Showboat) היא אטרקציה מבוקשת מאד בבירת אנגליה. היא מאפשרת שייט בן שלוש שעות בשעות הערב, שמתחיל עם כוס יין חגיגית אחת לפתיחה. התפריט המוזיקלי של הערב כולל כאן הופעה חיה המציגה את מיטב הלהיטים וכמובן שגם ריקודים שלא ישאירו אף אחד יושב (לפחות בין המנות).

הארוחה בספינת ההופעות בלונדון היא ברמה גבוהה במיוחד. היא כוללת ארבע מנות מושקעות - מנה ראשונה עם סלט, מרק, מנה עיקרית, קינוח ושתייה חמה - לצד חצי בקבוק יין שיתרום לשיפור המצב רוח עוד יותר. אם אתם לא מעוניינים לאכול בשר תוכלו להזמין תפריט צמחוני. יש לציין שכל אחד מהתפריטים קבוע, כך שאי אפשר "לשחק" עם מנות.

ספינת ההופעות בלונדון יוצאת מהרציף של תחנת ווסטמינסטר בשעה 19:45, כאשר העלייה לספינה מתחיל רבע שעה קודם לכן. החזרה לאותו רציף, לאחר מספר שעות קסומות, היא בסביבות השעה 23:00. אפשר למצוא על גבי הספינה שולחנות עם שניים או ארבעה כסאות. אתם יכולים לשבת כמובן עם הילדים.

הזמן כרטיסים מראש לספינת ההופעות בלונדון >>

 

כתבות שאולי יעניינו אותך