סיורי הליכה בלונדון - London Walking Tours

לטייל ברגל בלונדון עם מדריך באנגלית

הסיורים הבאים אמנם מועברים בשפה האנגלית ולא בעברית, אבל ראוי לתת להם את הבמה עקב שתי סיבות: הראשונה היא שהם נחשבים למוצלחים מאד, מועברים על ידי צוות דינמי וחושפים את המשתתפים לנקודות באמת מעניינות בעיר. הסיבה הנוספת היא שהם מועברים ללא תשלום (בדרך כלל נוהגים לתת טיפ בסכום שמחליטים עליו למדריך).

הסיורים החינמיים של חברת סיורי הליכה בלונדון (London Walking Tours) מתמקדים בחלקם באתרי החובה של לונדון, ובחלקם חושפים את המשתתפים לצדדים אחרים ומוכרים פחות. בין הסיורים:

למידע והרשמה מלאו את טופס יצירת הקשר - באנגלית בלבד !

מגוון סיורים - נהנתם תשאירו טיפ

סיור בווסטמינסטר (Westminster Tour) הכולל את ארמון בקינגהאם וטקס החלפת המשמר המפורסם של כך. נערך כמובן בשעות המתאימות.

סיור כללי יותר בלונדון (City of London Walking Tour) המתמקד במורשת הרומית בעיר, קתדרלת סנט פול ומצודת לונדון.

סיור מקיף (London All in One Tour) הנמשך כשש שעות ומשלב בין רבים מהאתרים של לונדון (כול לאפשרות לטעימות אוכל). מתאים למי שרוצה לראות כמה שיותר בסיור אחד, למשל אנשים שמגיעים לעיר לביקור קצר.

London Graffiti an Street Art Tour – מתקיים במזרח לונדון וחושף את המשתתפים לאמנות הרחוב ולגרפיטי של לונדון.

סיורי תיאטרון (London's Theatreland: From the Globe to Covent Garden) המתאימים לחובבי האמנות ושמתמקדים בהיבטים ההיסטוריים והתרבותיים של התיאטרון בעיר.

סיורי אוכל - סיורים המאפשרים טעימות של אוכל אותנטי במזרח לונדון ובמקומות אחרים.

להזמין סיורי אישי בלונדון

לצד הסיורים הקבוצתיים ניתן לצאת לסיורים מודרכים אישיים, כולל גרסאות של הסיורים שהוזכרו מעלה וגם סיורים חדשים: סיורים בעקבות הארי פוטר או ג'יימס בונד, סיור ספרות בצ'לסי, סיור אוכל בבורו מארקט ועוד. לצד הסיורים הרגליים ניתן לצאת לסיורים בהדרכה אישית באוטובוסים.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך