כרטיס הנחות לונדון - London pass

לחסוך כסף ולשדרג את הביקור בלונדון עם כרטיס הנחות

טיול בלונדון הוא טיול שלא עושים כל יום. כולם יודעים איזה היצע עצום יש בלונדון, כמה אתרים, גנים, מוזיאונים, מרכזי קניות, ארמונות ונקודות שרק מחכות שתגיעו ותבקרו בהם. ואם אתם מבקרים בלונדון עם ילדים - הם בוודאי לא יוותרו על האטרקציות שלהם, ובקיצור... יוצא חור לא קטן בכיס.

לונדון פס - כרטיס קטן אבל גדול

רק לשם דוגמא - משפחה בת 4 נפשות יכולה בכל יום לבזבז לפחות כמה מאות ליש"ט שזה הרבה, אבל לשם כך בדיוק יש כרטיס הנחות לונדון - לונדון פס (London Pass).

כרטיס קטן אבל גדול, שמאפשר לכם להכנס ללא תשלום למגוון אטרקציות, להנות מהנחות רבות באטרקציות נוספות וגם בחנויות ומסעדות ואם זה לא מספיק, גם לעבור בחלק מהאטרקציות במסלול המהיר שלא דורש לבזבז זמן מיותר בתורים הארוכים.

הזמן עכשיו את כרטיס ההנחות לונדון פס >>

לבקר ב- 60 אטרקציות חינם

לונדון היא מרכז תרבותי עצום המלא באינסוף אטרקציות. חלק גדול מן האטרקציות הן בתשלום ואנו נוטים לוותר עליהן כבר כאשר אנו רואים את המחיר. כרטיס לונדון פס (London Pass) מקנה כניסה חינם לאטרקציות נהדרות, חלקן חובה לטיול עם ילדים וחלקן רומנטיות כך שהן מתאימות לטיול זוגי.

הכרטיס מתעדכן וכל פעם נוספים אתרים ואטרקציות בהם ניתן כרטיס כניסה חינם או בהנחה הנה כמה דוגמאות בכדי שתבינו איזה רווח יוצא לכם מהשימוש בכרטיס:

מצודת לונדון (Tower of London)

מצודת לונדון היא מצודה יפהפיה שעל גדות נהר התמזה. זוהי מצודה שקיימת כבר קרוב ל- 1000 שנה! עבור זוגות זהו מקום רומנטי במיוחד לטייל בו אך גם המחיר שלו אינו זול כלל - ללא הכרטיס תצטרכו לשלם כ- 20 ליש"ט עבור כל אחד מכם וגם לחכות בתור זמן רב. עם לונדון פס תיכנסו חינם וללא המתנה בתור.

גן החיות של לונדון (London Zoo)

איך אפשר לטייל עם ילדים בעיר גדולה מבלי לבקר בגן חיות? עם לונדון פס תוכלו להכנס לגן החיות של לונדון ללא תשלום. זהו גן חיות בעל עושר עצום בבעלי חיים ותוכלו להעביר בו לפחות חצי יום שלם ללא תשלום.

אלה כמובן רק דוגמאות על קצה המזלג לשלל האטרקציות אליהן תוכלו להכנס בחינם בזכות כרטיס ההנחות London Pass.

הנחות והטבות באטרקציות נוספות

מעבר לאטרקציות בהן תוכלו לבקר בלונדון בחינם, כרטיס הלונדון פס מאפשר לכם להנות גם ממגוון הנחות. הרי לא תדלגו על קניות או ארוחות במסעדות בעיר כמו לונדון. עם הכרטיס תהנו מהנחות בחנויות ומסעדות שונות, כולל חנויות מיוחדות כמו החנות של הביטלס, וגם מהנחות על הצגות וסרטים איתם תוכלו לסגור בכיף את היום.

להרחיב את הכרטיס ולהנות מתחבורה ציבורית חינם

בנוסף להטבות שצויינו, ישנה אפשרות גם להרחיב את הלונדון פס לכרטיס הטראוול קארד ולזכות לתחבורה ציבורית חינם. במיוחד אם הביקור שלכם בלונדון הוא קצר יחסית וצפוף, תצטרכו להשתמש בתחבורה ציבורית באינטנסיביות רבה. לכן, כרטיס המאפשר לכם נסיעה בחינם יוזיל לכם את עלות הביקור וגם יחסוך מכם התעסקות רבה עם מזומנים וכסף קטן - הכל כבר נמצא בתוך הכרטיס.

לרכוש את כרטיס ההנחות לונדון פס מראש

ניתן לרכוש כרטיס לונדון פס ליום אחד, יומיים, שלושה או שישה ימים. את כרטיס ההנחות לונדון פס מומלץ לרכוש מראש באתר הזה. עברו על רשימת האטרקציות הניתנות בחינם במסגרת הכרטיס ועשו את החישוב שלכם. ניתן לרכז את כל האתרים מן הרשימה ביום או יומיים ולהזמין כרטיס בהתאם.

הזמן עכשיו את כרטיס ההנחות לונדון פס >>

 

כתבות שאולי יעניינו אותך