לינה לצעירים בלונדון

איך לנים בלונדון במחירים סבירים יחסית?

לונדון היא יעד מצוין לצעירים. הבעיה היא שרבים מהם מגיעים לעיר עם תקציב מוגבל ונתקלים בעלויות שהן בחלקן גבוהות - כולל המחיר של שהות במלונות למשל. אם גם אתם מעוניינים לדעת איך לחסוך במחיר הלינה בלונדון, תשמחו לדעת שיש מספר דרכים לעשות את זה. יכול להיות שתהיה כאן התפשרות מסוימת מצדכם, אבל לא תמיד זה משפיע יותר מדי על הטיול בעיר. אז איך לנים בלונדון במחירים סבירים יחסית?

להזמנת חדר במלון במחיר הטוב ביותר - לחצו כאן >>

מקומות לינה לצעירים בלונדון

דירות והוסטלים בלונדון

כאמור עלות לינה בלונדון יקרה מאוד וזאת בשל מספר סיבות. הסיבה הראשונה היא - המטבע האנגלי, לירה שטרלינג (פאונד), על אף העובדה כי שער המטבע נמצא בירידה מאז שנת 2016 ביחס לשקל הישראלי. עדיין עלות חדר (צימר) בלונדון גבוה יחסית לשאר מדינות אירופה.

הסיבה השניה טמונה בכמות המלונות הקטנה בלונדון יחסית למספר התיירים הרב שפוקד את העיר, כמו בכל דבר שהביקוש עולה על ההיצע ונוצר ביקוש רב לחדרי מלון המחיר עולה בהתאם.

הסיבה השלישית היא - גודל החדרים במלון, החדרים שמוצעים בבתי המלון של לונדון קטנים יחסית ומשפחה שמגיעה עם ילדים צריכה להזמין חדר נוסף, עובדה שמייקרת פי 2 את העלות. לכן, לצעירים שבאים ללונדון ומחפשים איפה להניח את הראש, מקום נקי וסביר עדיף להשכיר חדר באכסניה או דירה קטנה בסמוך לתחנת רכבת תחתית ולהוזיל את המחיר עבור לינה בלונדון באופן משמעותי .

דרישות בסיסיות של הצעירים

בלונדון יש היצע רחב מאד של מלונות בכל דרגת איכות. צעירים רבים שמגיעים עם תקציב מוגדר מבינים שהם יכולים להתפשר על מלון בדרגה בסיסית יחסית, של כוכב אחד עד שלושה כוכבים. ההנחה מאחורי הצעד הזה היא שהצעירים (וגם תיירים אחרים) לא יזדקקו ליותר מאשר מקום עם מיטה ותנאי שהות בסיסיים: מים חמים, מזגן או מאוורר וכן הלאה. אותם צעירים עשויים לשקול לינה בגסטהאוס או באכסניה, גם מהם יש לא מעט בלונדון. בדרך כלל המחיר שלהם יהיה זול יותר בהשוואה למלונות, אם כי כל מקרה צריך להישקל לגופו.

לונדון היא לא המקום למצוא בו מלונות על בסיס של פנסיון מלא או הכל כלול - בטח אם רוצים לעשות את זה במחיר סביר. בהרבה מקרים המקומות יציעו לינה בלבד או לינה עם ארוחת בוקר בריטית קונטיננטאלית. אפשר לבחור באופני האירוח הזולים יותר ולהשלים את החוסרים התזונתיים ברכישות בסופרמרקטים, בדוכני אוכל, בבתי קפה או במסעדות.

להלן מספר אכסניות נוער מומלצות בלונדון : אכסניית אסטור הייד פארק, אכסניית YHA, אכסניית אמיטי

שאלת המיקום

לונדון היא עיר בה תמצאו מלון או פתרון לינה אחר בכל פינה. חשוב לזכור שלמיקום הספציפי יש השפעה עצומה על המחיר. ככל שתהיו ממוקמים קרוב יותר למרכז העיר או בסמוך לאתרי התיירות הבולטים של לונדון כך המחירים יעלו. המשמעות היא שבאמצעות התרחקות מסוימת ממוקדי העניין ניתן להוזיל משמעותית את הלינה. אנחנו לא מתכוונים כאן להתרחקות עד לפרבר המרוחק ביותר של לונדון רבתי, אבל בהחלט למיקום במרחק סביר מלב העיר.

צריך לקחת בחשבון זמן נוסף שמתבזבז מדי יום על נסיעות וגם כספים הכרוכים בכך. החדשות הטובות מהבחינה הזו הן שהתחבורה הציבורית בלונדון היא מהיעילות שתמצאו באירופה.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך