טלפונים לשעת חירום

שרותי חירום בלונדון

בלונדון כמו בכל עיר מערבית בעולם קיימים שירותי חירום כמו: משטרה, מכבי אש, רפואת חירום וכד'. כוחות החירום של לונדון נחשבים לטובים בעולם - אנשי מקצוע שעברו הכשרה מיוחדת ואומנו על מנת לטפל בכל סוג של מצב חירום לרבות: שריפה, תאונת דרכים, מקרה חירום רפואי, התפרעות, אלימות או פיגוע.

הגישה לכל שרותי החירום בלונדון נעשית בטלפון אחד. במידה וחלילה וחס אתם מוצאים עצמכם או מישהו לידכם במצב סכנה או איום על חייכם, בין אם אתם ברחוב, בפארק ובכל מקום אחר, חייגו את המספר 112 או 999 לשירותי החירום של לונדון והם יגיעו לעזרתכם.
 

שירותי חירום בלונדון

שוטר שהוא סלאב

הבריטים מוקירים את אנשי שירותי החירום ולאורך ההיסטוריה הפכו השוטרים של לונדון לסלאב - כאשר השוטר עם הכובע המצחיק והמשרוקית התלויה על הצוואר, זה שנמצא בכל פינת רחוב הפך כוכב בספרי ילדים, סרטים וסיפורי בלשים.

גם היום, תיירים מכל רחבי העולם מבקשים להצטלם עם השוטרים של לונדון ונראה שהיחידים שקצת חוששים מהם - הם "הפושעים".

משטרת לונדון

כוח המשטרה בבירה הבריטית מחולק למספר אגפים / יחידות כל יחידה עצמאית בפני עצמה ובעלת תפקיד מוגדר : אגף משטרת לונדון מטרופוליטן – (Metropolitan Police) תפקידה לשרת את תושבי לונדון, בעיקר אלא שלא נמצאים באזורי התיירות של מרכז לונדון, משטרת העיר לונדון נמצאת יותר במרכז לונדון, אלה הם השוטרים שאנו התיירים נראה כמעט בכל פינת רחוב - (City of London Police), ומשטרת התנועה שתפקידה לאכוף את חוקי התנועה במדינה (British Transport Police).

שרותי רפואת חירום

שרותי רפואת חירום בעיר לונדון מחולקים ל- 2 יחידות. יחידת האמבולנסים הרגילים - (London Ambulance) ויחידה נוספת שעוסקת בפינוי פצועים דרך האוויר, אמבולנס מעופף (Londons Air Ambulance)

שרותי כיבוי אש

בעיר לונדון מספר תחנות כיבוי אש, וכן יחידה ענקית של כבאים שתפקידם לדאוג בכל הקשור לשריפות חילוץ והצלה (London Fire)

בתי חולים

בעיר לונדון מספר רב של בתי חולים, רוב בתי החולים נותנים שרותי בריאות ברמה גבוהה מאוד. כל שרותי בריאות חירום כולל שירותי אמבולנס, בתי חולים, טיפול רפואי מכוסים בביטוח נסיעות לחו"ל שערכתם עד לגובה הכיסוי - דאגו לערוך ביטוח נסיעות בעל גבולות אחריות מספיקים.

טלפונים לשעת חירום

כאמור, על מנת להזעיק את אחד מכוחות החירום של לונדון: משטרה, מכבי אש, שרות חירום רפואי – יהיה עליכם לחייג את המספר : 999 שיחת חינם מכל טלפון בעיר.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך