כדורגל באנגליה - Football in England

משחקי כדורגל בלונדון - רוכשים כרטיסים, באים לשאוג עם המקומיים

בניגוד לסוגים אחרים של ספורט בלונדון, כדורגל איננו מקושר לחברה הגבוהה אלא להפך, כדורגל באנגליה (Football in England) הוא ספורט להמונים. זו הסיבה בעטיה כדורגל הוא תופעה של ממש באנגליה, אין עוד ענף ספורט כמו משחקי כדורגל בלונדון שמצליח להביא מדי שבוע מאות אלפי אוהדים לאיצטדיונים השונים, לצבוע עצמם בצבעי קבוצותיהם ולפרוק כל עול באמצעות עידוד אינטנסיבי של קבוצתם.

הזמן עכשיו כרטיסים למשחקי כדורגל בלונדון >>

ואכן, קבוצות כדורגל רבות קיימות באנגליה - ארסנל, טוטנהאם, צ'לסי, ליברפול, מנצ'סטר יונייטד ועוד עשרות קבוצות, חלקן שייכות לליגות מקומיות, חלקן לליגות אירופאיות וחלקן בליגות בין-לאומיות. לכל אחת מאותן קבוצות כדורגל באנגליה מאות אלפי אוהדים נלהבים אשר ממלאים את האיצטדיונים הרבים שבעיר (בניהם הידוע מכולם הוא ככל הנראה וומבלי) בימי משחק, או מתכנסים כולם בפאב השכונתי לשם צפיה משותפת וקולנית.

משחק כדורגל באנגליה

משחק כדורגל באנגליה - עניין של תרבות

תרבות הכדורגל המפותחת שקיימת באנגליה עם דגש על לונדון הפכה עם השנים למוקד עניין תיירותי בפני עצמו. מומלץ ביותר אפוא לנסות בעת ביקור בלונדון ללכת למשחק כדורגל יחד עם המקומיים, או לכל הפחות להצטרף אליהם לפאב השכונתי בעת משחק.

גם אם אינכם חובבים גדולים של ספורט או כדורגל, ההתרגשות הגדולה של האוהדים מדבקת, ואתם עשויים למצוא את עצמכם שואגים בקולי קולות, מתחבקים עם הזר שלצידכם ומעודדים קבוצה שעד עתה לא ידעתם על קיומה.

הזמן עכשיו כרטיסים למשחקי כדורגל בלונדון >>

במפתיע או שלא, חוויה שכזו עשויה להיות נקודת השיא של הטיול שלכם בלונדון, זאת מאחר ודווקא באמצעות ספורט בלונדון, וכדורגל בפרט, ניתן באמת להתחבר למקומיים, ולא רק ללמוד עליהם מרחוק באמצעות ביקור במוזיאון...

במידה ותחליטו לפנק אתכם בחוויה של צפיה במשחק כדורגל בלונדון, מומלץ להזמין כרטיסים מראש.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך