המוזיאון המוסיקלי - The Musical Museum

מסע מרתק לעולם כלי נגינה

המוזיאון המוזיקלי של לונדון שוכן במבנה מודרני בן שלוש קומות בהם מוצגים אחד האוספים המרתקים והחשובים בעולם כלי הנגינה. המוזיאון המוסיקלי (The Musical Museum) מזמין אתכם למסע מרתק שמספר את סיפורם של כלי הנגינה והדרך בה נהגו אנשים להקשיב למוזיקה, לפני עידן היוטיוב והסמרטפון.

במוזיאון המוסיקלי תוכלו להתרשם מתיבות נגינה עתיקות, שחלקן שימש תפאורה לסרטים כמו מרי פופינס ואחרים, עגלות עליהם הותקנו תיבות נגינה מעוטרות שהפיקו צלילים שהדהימו את העוברים והשבים, פסנתרים מתוחכמים וכן מאות כלי נגינה ששימשו יוצרים ונגנים מוכשרים לאורך כל תקופת ההיסטוריה של אנגליה.

המוזיאון המוסיקלי

אוסף נדיר של תיבות נגינה

האוסף הענק של כלי נגינה במוזיאון המוסיקלי, מוצג על פני שלוש קומות. כאשר בקומה הראשונה תוכלו להנות מארבעה גלריות, וכן מהליכה ברחוב מוסיקלי, כאשר כלי הנגינה מופיעים בחלונות ראווה. שם תוכלו לראות תיבות נגינה עתיקות, אקורדיונים, אורגנים וכלי נגינה ישנים כמו אלו שהופיעו בסרטים "מרי פופינס" ובסרטיה של שירלי טמפל.

בקומה השנייה של המוזיאון המוסיקלי נמצא אולם קונצרטים מרשים בעיצוב העתיק שמכיל 230 מקומות ישיבה. מיקום התזמורת למשל, נמצא לפני הבמה, שקוע, כפי שניגנו לפני מאה שנים ויותר.

בקומה השלישית של המוזיאון המוסיקלי נמצא מרכז ההדרכה שבו כל אחד יכול ללמוד על מוסיקה עתיקה ועכשווית ולשמוע הרצאות מעניינות.

לאורך כל הביקור במוזיאון תוכלו להתרשם ממוצגים אינטראקטיבים שילמדו אתכם על הדרך בה נולדים הצלילים.

ההיסטוריה של המוזיאון המוזיקלי בלונדון

המוזיאון המוסיקלי נוסד בשנת 1963 בבניין ששימש בעבר כנסייה. המייסד פרנק הולנד חשב שכלי נגינה עתיקים יש לשמר בכדי להציגם בפני הדורות הבאים. המוזיאון המוסיקלי עבר הרבה גלגולים, התרחב ובשנת 2007 שופץ. כיום, המוזיאון מתגאה בגלריות חדשות, בניין מודרני, חנייה גדולה וגישה לנכים.

המוזיאון המוסיקלי שוכן באזור ברטפורד, לא רחוק ממוזיאון הגנים ומוזיאון הקיטור. המוזיאון הוא חוויה מוסיקלית והיסטורית כאחד.
כאשר אתם מטיילים באזור גשר קיו נהנים ממגוון אדיר של מוזיאונים בלונדון, מומלץ לקפוץ אל המוזיאון המוסיקלי, לרכוש לכם תיבת נגינה מקסימה, למשש את עוגבי הכנסייה המבריקים, לשמוע קונצרט בניחוח של פעם ולשבת בבית הקפה החדש של המוזיאון המוסיקלי.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך