מוזיאון המדע - Science museum

סודות עולם המדע המרתק

אתם תוהים מדי פעם איך דברים התפתחו? איך הגענו למי ולמה שאנו? מאיפה המצאות שונות החלו את דרכן? בואו לקבל תשובות באופן הכי חווייתי, צבעוני ומוחשי שיש - הקדישו זמן לביקור במוזיאון המדע בלונדון. מוזיאון המדע (science museum) נמצא ברובע קנסינגטון בקרבת גני קנסינגטון. סיור במוזיאון יחד עם טיול ופיקניק בגנים יספקו לכם חוויות נפלאות ליום שלם.

מוזיאון המדע | Photo By: Science Museum, London

Photo By: Science Museum, London

סיור במוזיאון המדע

מוזיאון המדע שוכן בבניין ענק בן חמש קומות שכל כולו מדע. אם דמיינתם בראשכם שאתם עומדים להגיע לבניין אפרפר דמוי מעבדה ובו מוצגים שונים בתחום המדע בתוך ארונות זכוכית אז טעות בידכם. מוזיאון המדע בלונדון מעוצב בצורה שיקית, צבעונית ויפה. רק הטיול בין האגפים, הגלריות, הישיבה בקפיטריה שנמצאת בתוך גן בחוץ או הקפיטריה בעיצוב חלל היא חוויה בפני עצמה.

מוזיאון המדע בלונדון מחולק לאגפים על פי תחומים: חלל, תעופה אווירית ויבשתית, רפואה ומדע, טכנולוגיה ומדיה. בכל גלריה ניתן להנות מתערוכות ומייצגים אינטראקטיבים הממחישים את פלאי המדע והטכנולוגיה.

אם תרצו לצאת למסע מרתק, קחו את משקפי התלת מימד ושבו לכם בנוחיות באימקס המציע סרטים מרהיבים אודות הכוכבים והחלל ותרגישו כי אתם מרחפים בו בין הגלקסיות, סרטים אודות האוקיינוס ושוכני המעמקים בו, או תזכו להרגיש לכמה רגעים חלק אינטגרלי מעולמם הקסום של החרקים.

עולם המדע לילדים

מוזיאון המדע בלונדון מציע את אחת התערוכות המדהימות והמרתקות, בוודאי לילדים אך לא רק. התערוכה נקראת: "מי אני", בה תוכלו להתוודע ולחקור את עצמכם באמצעים שונים. את כולנו מסקרן לדעת איך ניראה בעוד עשרים שנה ויותר, איך היינו נשמעים אם היינו שייכים למין השני. התערוכה ממחישה ומראה את צפונותיו של ה- DNA כיצד הוא בנוי, מה הוא בעצם ועוד מידע המגיע בדרכים מרתקות אודות הפלא הגדול ביותר שמאפשר לנו להיות מי שאנחנו.

מוזיאון המדע בלונדון שזור כולו בהדרכות ופעילויות לילדים אשר מתנסים בניסויים מדעיים שונים, עורכים תצפיות במיקרוסקופ, מכינים עבודות יצירה הנשענות על קסמו של המדע ועוד.

באגפי התעופה והחלל ניתן לראות מוצגים היסטוריים כמו מערכת הבקרה של אפולו 10, הקטר הראשון בפיתוחו של סטיבנסון, דגמים של מטוסים ומכוניות היסטוריים אשר מקשטים אולם ענק. רק להסתכל סביבכם ולהתפעל.

מוזיאון המדע, אסור לפספס

מוזיאון המדע הוא מרשים ביותר, גם בשל הדרך המדהימה והאינטראקטיבית בה הוא מציג את ההמצאות והתגליות המדעיות השונות וגם בשל העובדה הפשוטה שאנו מסתכלים סביבנו ורואים לאילו הישגים מדהימים הצליח המין האנושי להגיע.

הכניסה חינם

הכניסה למוזיאון ההיסטוריה של הטבע

 

כתבות שאולי יעניינו אותך