מדריך לשופינג בלונדון

כריסמס סייל בלונדון - Sale in London

יודעי דבר אומרים שאין סייל שווה יותר מהכריסמס סייל בלונדון. יש לכך שתי סיבות עיקריות – אחת, לונדון היא בירת אופנה אמיתית, והשנייה היא הנחות הענק שמגיעות עד ל-80%. שתי העובדות האלה מביאות אנשים רבים להזמין טיסה במיוחד כדי לעשות שופינג בתקופה הזאת. אם אתם חובבי וחובבות אופנה ורוצים להגיע ללונדון ליהנות מהסיילים, כדאי לכם להתכונן.

כריסמס סייל בלונדון

מתי נוסעים?

התאריך הרשמי של פתיחת הקריסמס סייל הוא ה-27 בדצמבר, יומיים אחרי החג. רוב חנויות הכלבו הגדולות והחנויות ברחובות הראשיים יפתחו את הסייל ביום הזה. חנויות קטנות יותר ובמקומות מרכזיים פחות יפתחו את המכירה אולי כמה ימים מוקדם או מאוחר יותר. בכל מקרה, אם אתם בעניין, תהיו שם ב-27 בדצמבר בדיוק. אחרי זה תצטרכו להסתפק במה שנשאר וחבל.

חושבים ומתכננים

כשיוצאים למסע קניות תמיד כדאי לדעת מה מחפשים. אחרת, בעיר כמו לונדון שמציעה כל כך הרבה סגנונות, תמצאו את עצמכם מותשים הרבה לפני שהגעתם לדברים השווים באמת. הדבר הזה נכון פי כמה כשמדובר בסיילים הגדולים. לכן, תחשבו עם מה אתם רוצים לצאת בסוף, אם יש איזשהו פריט או מעצב שאתם רוצים במיוחד.

להלן טיפים והמלצות במה כדאי להתמקד בלונדון

בגדי קז'ואל - מתוג מוביל בעולם

בגדי קז'ואל בלונדון אפשר למצוא סניפים של כל מותגי הקז'ואל הטובים בעולם. זה אחד מהסגנונות שהכי שווה להשקיע בו בסייל, כי הוא שימושי מאוד, בעיקר כשמדובר באופנה לגברים. המראה הבריטי היומיומי אך המוקפד, שנשאר אופנתי כבר שנים ולונדון היא המקום להתחדש בו. 

בגדי מעצבים - הזדמנות פז

בגדי מעצבים - הסייל של הקריסמס הוא הזדמנות מצוינת להצטייד בפריטים שבשום זמן אחר לא הייתם יכולים להרשות לעצמכם. במקרה של בגדי מעצבים כדאי מאוד לעשות שיעורי בית לפני הטיסה ולדעת מראש לאיזה בתי אופנה אתם רוצים להגיע.   

רוק פאנק - החנויות הטובות בעולם

רוק פאנק - לונדון היא מולדת בגדי הפאנק והרוק. הם כוללים בגדים כהים שיוצרים צללית ארוכה ודקה, טי שירטים מודפסים ואביזרים משלימים כמו שרשראות מתכת. מי שחובב את הסגנון ימצא שם את החנויות הטובות ביותר בעולם.

קרדיגנים - קולקציה שלא תרצו לפספס

קרדיגנים - את הפריט הכי בריטי הזה אפשר למצוא בכל חנות בלונדון. אין קולקציה שמכבדת את עצמה שלא תציע מבחר של קרדיגנים. קרדיגן מתייחס לכל פריט שנועד ללבישה מעל החולצה או השמלה, שלו כפתורים או רכיסה כלשהי מקדימה. בלונדון מתייחסים מאוד ברצינות לפריט הזה ותמצאו של מגוון שלא חלמתם עליו בישראל. הסיבה ששווה להשקיע בקרדיגן הוא שהוא מאוד שימושי דווקא בישראל. בחורף הקל שלנו הוא יכול בקלות לספק את כל החימום שנזדקק לו.

נעלים - איכות בריטית ללא תחרות

נעליים – זה עוד פריט שלונדון מתמחה בו, ואין גבול ליצירתיות. תוכלו למצוא באמת כל דבר בכל צבע ובכל צורה, החל מסינקרס ועד לנעלי עקב מטורפות.

איך לשמור על השפיות בסייל

שופינג בעונת הסיילים הוא משימה קשה אך מתגמלת. כדי להקל על עצמכם דאגו לשמור על כמה כללים: הקפידו על נעליים נוחות להליכה ועמידה ממושכת, לבשו בגדים נוחים ותכננו את המסלול לפני היציאה. הרחובות המרכזיים שבהם נמצאות רוב הרשתות ובתי הכלבו הם אוקספורד וריג'נט, וכדאי ללכת גם לכיוון קובנט גרדן והסוהו, הנמצאים ממש קרוב.

דבר חשוב נוסף הוא לקבוע מראש תקציב. הפיתויים כל כך גדולים בסיילים, שאם לא תקבעו לעצמכם גבול שמתאים ליכולת שלכם, תמצאו את עצמכם מזבזים הרבה יותר מהתכנון שלכם. מומלץ להכניס לתקציב הקניות גם כסף לבילויים בלונדון. בכל זאת, לא כל יום מגיעים לסייל הכי שווה בעולם בבירת התרבות של אירופה. 

 

כתבות שאולי יעניינו אותך