פסטיבל לגו מלחמת הכוכבים - Lego star wars festival

פארק לגולנד וינדזור

קחו שני להיטי ענק כמו לגו ומלחמת הכוכבים, וחברו אותם ביחד. התוצאה היא כמובן אירוע ענק, מלא התרגשות וריגושים, אליו יגיעו גדולים וקטנים מכל העולם ויתלהבו התלהבות עצומה ביחד. גם לגו וגם מלחמת הכוכבים הם להיטים בין דוריים, כאלה שגם הורים וגם ילדים (ואפילו סבים וסבתות) מתלהבים באותה מידה. החוויה שיוצאת מפסטיבל לגו מלחמת הכוכבים היא עוצמתית ויוצאת דופן.

פסטיבל לגו מלחמת הכוכבים (Lego star wars festival) היה אירוע שהתקיים בפארק לגולנד וינדזור. פארק חווייתי וצבעוני שמתאים לכל המשפחה ומומלץ לשריין לו יום שלם לפחות במהלכו תוכלו להנות ממיתקני שעשועים מלגו, סדנאות יצירה של לגו וחנות לגו מדהימה

הזמן עכשיו כרטיסים לפארק לגולנד וינדזור >>

לגולנד וינדזור

לפגוש את הדמויות האהובות ביותר

מי הדמות האהובה עליכם ביותר במלחמת הכוכבים? את מי הייתם רוצים לפגוש? אלו שהגיעו בחודש מאי 2016 לפסטיבל מלחמת הכוכבים של לגו יכלו לפגוש את הדמויות הנערצות עליהם. הנסיכה ליאה, לוק סקוויקר, או אולי דארת' וויידר. במהלך ימי הפסטיבל הוצגו סצנות מרכזיות מתוך סרטי מלחמת הכוכבים שהמתעוררו לתחיה והוצגו עם דמויות לגו או עם דמויות מחופשות ממש מול הצופים.

המבקרים שבאו לפסטיבל יכלו להתחפש לדמות האהובה עליהם ולהשתתף במצעדים ססגוניים בהם התהלכו להן דמויות שונות ממלחמת הכוכבים. התפאורה שהיתה מסביב גרמה למבקרים להרגיש ממש בתוך סצנה מן הסרט המתרחשת על פלנטה רחוקה הנראית באחד משמונת סרטי מלחמת הכוכבים.

שלושה ימים נערך הפסטיבל ובמהלכו התקיימו שלל אירועים ופעילויות כמו תחרות תחפושות, משחקי בניה בלגו, מפגשים ושיחות עם דמויות אהובות. פסטיבל מלחמת הכוכבים הוכתר כהצלחה וחגיגה ענקית ועבור רבים גם לגו וגם מלחמת הכוכבים הם גיבורי ילדות, אז זו היתה הזדמנות נפלאה לשלב בין שניהם.

לגו לנד- מקום מופלא לאורך כל השנה

אמנם פסטיבל לגו מלחמת הכוכבים היה אטרקציה נהדרת, אך לגו לנד שבוינדזור הוא ממלכה קסומה בפני עצמה. בואו להתרשם מן התערוכות בהן מוצגים מבנים עצומים ומורכבים העשויים כולם מן הלבנים המדהימות האלה, דמויות ועולמות שונים המגיעים מכל מקום על פני היקום- החלל, העיר, הכפר, הים, האגדות ועוד ועוד.

מתחם לגולנד המדהים יספק לכם הרפתקאות וכניסה אל תוך עולמות רחוקים. כמובן שגם השיטוט ברחבי החנות הענקית של לגו לנד, מתקני המשחקים (שאינם בנויים מאבני לגו...), ארוחה טובה במסעדה במקום (גם האוכל אמיתי ולא עשוי לגו...) היא חוויה נהדרת לכל המשפחה.

הזמן עכשיו כרטיסים לפארק לגולנד וינדזור >>

 

כתבות שאולי יעניינו אותך