הרפתקאות שרק בלונדון - Shreks Adventure London

האטרקציה שמטריפה את כל החושים

רוצים לצאת למסע קסום בלונדון? מסע שממשיך אל ארץ רחוקה רחוקה, ארץ האגדות? רוצים לעשות את המסע באוטובוס הקומותיים האדום והמפורסם של לונדון ובנהיגתו והדרכתו של חמור?

בהרפתקאות שרק בלונדון (Shreks Adventure London) שבבניין המחוז בלונדון הכל אפשרי. רק להיכנס למקום ולהגיע אל תוך עולם קסום של הרפתקאות וחוויות שאתם נמצאים ממש ממש בתוכן.

דלגו על התור - להזמנת כרטיסים להרפתקה של שרק בלונדון עכשיו >>

שרק מצטלם עם המבקרים באטרקציה

חברת Merlin Entertainments יחד עם אולפני ההנפשה דרימוורקס יצרו את הסיור הייחודי הזה בהרפתקאות שרק בלונדון. את הסיור תתחילו כאמור יחד עם החמור משרק בתוך מעין אוטובוס ותעברו בדרככם דרך המקומות המרכזיים של לונדון כשאתם עמוק בתוך סרט D4 מדהים שרק אולפני דרימוורקס יודעים לעשות. תחילה תעברו דרך הגלגל הענק של לונדון ותראו את העיר, שרק לפני רגע הלכתם בין רחובותיה, כשהיא מצוירת, אבל זו רק ההתחלה...

דלגו על התור - להזמנת כרטיסים להרפתקה של שרק בלונדון עכשיו >>

מביצתו של שרק אל פאב התפוח המורעל

בהמשך הרפתקאות שרק בלונדון תעברו שלל הרפתקאות, תפגשו דמויות מצוירות רבות שהתעוררו לחיים ותעברו דרך מקומות קסומים. מי מכם שרצה תמיד לבקר בביצתו של שרק יוכל לעשות זאת כאן. שרק מוכן לארח אתכם בבית ובביצה שלו, שלא כמו בסרט בו היה חשדן לכל דמות שהגיעה אל שטח ביצתו. עם החמור הפטפטן, שרק יקבל אתכם בשמחה...

בהמשך תגיעו אל המכשפה עם כדור הבדולח בו תוכלו לראות את עתידכם. לאחר מכן תמשיכו אל הרפתקה נוספת בה פינוקיו יהיה זקוק לעזרתכם הדחופה ואתם תוכלו להציל אותו. בהמשך תסתחררו ממש בתוך מבוך המראות בו תלכו ולבסוף תגיעו אל המנוחה בפאב התפוח המורעל בו תוכלו לשבת.

כל ההרפתקאות מגיעות כמופעים חיים, עשרה מופעים סה"כ עם הדמויות המוכרות מן הסרטים. הדמויות צצות ומתעוררות לחיים וסוחפות אתכם לתוך סיפור אגדה שאתם הגיבורים שלו.

כמה שעות קסומות לכל המשפחה

אמנם גיבורי הרפתקאות שרק הם הילדים, אך המקום המקסים הזה סוחף לא רק את הקטנים אלא גם את הגדולים, במיוחד חובבי ההרפתקאות וסרטי אנימציה. אי אפשר שלא להתרגש כשמגיעים אל פתח המקום ורואים את החמור מחכה לכם בפתח או את פיונה העומדת בפנים ומקבלת את פניכם. זוהי הרפתקה נהדרת המעבירה כמה שעות של כיף, הנאה, פעילות וכמובן הרבה מאוד צחוקים עם החמור המשעשע.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך