רומנטיקה בלונדון: חוגגים את יום האהבה בממלכה הבריטית

ולנטיין דיי בעיר לונדון - Valentine's Day in London

לונדון היא לא רק אחת הערים התיירותיות והיפות באירופה, אלא גם יעד רומנטי. כשמתבוננים על הנופים המאפיינים את העיר, אפשר להבין מדוע. המבנים ההיסטוריים של לונדון מזכירים מסע במנהרת הזמן, הארמונות הפזורים בבירה האנגלית, הכיכרות ההומים, מקומות המפגש עם נהר התמזה (ולאחוז ידיים כשמטיילים לאורך הנהר או עוברים על הגשרים שמעליו), הפארקים המטופחים של העיר ועוד.

ולנטיין דיי בלונדון (Valentine's Day in London) הוא יום חגיגי ואווירה קסומה נמצאת בכל פינה בעיר, כך לדוגמה תוכלו לצאת לטיול רגלי ברחובות לונדון ולעבור בין האתרים המרכזיים שבה, רבים מהם מציעים תפאורה רומנטית במלוא מובן המילה. בערב תוכלו לצאת למחזמר שובר קופות באחד מבתי התיאטראות שבעיר, לסעוד עם אבירים או לצאת לשייט רומנטי. אם אתם מגיעים ללונדון ב- 14 בפברואר, חג האהבה, יש כמה מקומות שהם חובה מבחינתכם.

הזמן כרטיסים למחזמר בולנטיין דיי | הזמן כרטיסים לעין של לונדון בולנטיין דיי | הזמן מלון מפנק בלונדון

חוגגים את יום האהבה בממלכה הבריטית

העין של לונדון - הגלגל הענק ממנו נשקף נופה של העיר

הגלגל הענק המפורסם של לונדון - לונדון איי (London Eye), יציע לכם תצפית עוצרת נשימה של העיר כולה. עצם הישיבה עצמה בתאים הסגורים, המזכירים בעיצוב שלהם חללית, היא חוויה זוגית בפני עצמה. מומלץ לתזמן את העלייה למתקן לשעות הצהרים המאוחרות בתקווה שמזג האוויר בולנטיין דיי השנה יהיה נאה והראות תיהיה אופטימלית, כמו גם, מומלץ מאוד לרכוש כרטיסים מראש ולעקוף את התור.

מהעין של לונדון תוכלו לראות את מצודת לונדון (Tower of London), גשר מצודת לונדון (Tower Bridge), בתי הפרלמנט הבריטי (Houses of Parliament), ארמון וסטמינסטר (Palace of Westminster), הביג בן (Big Ben), ספינת המלחמה של הוד מלכותה בלפסט (HMS Belfast), נהר התמזה (River Thames) ושאר האייקונים המפורסמים של העיר.

טיול רומנטי בפארקים של לונדון

ביקור בפארק הוא חוויה זוגית מוצלחת, והפארקים של לונדון מציעים את התשתית האידיאלית לכך. החורף הבריטי מעניק לפארקים בלונדון קסם מיוחד ובהפוגות הרבות מומלץ לצאת לנשום את האוויר הנקי, ליהנות מציוץ הציפורים והשקט. פארק ריג'נטס (Regent's Park) למשל מזמין אתכם לטיול רומנטי זוגי ואם מזג האוויר יאפשר אפילו לפיקניק. תוכלו למצוא בריג'נטס פארק צמחיה מטופחת, בעלי חיים וגם את התעלות המלאכותיות של "ונציה הקטנה" (Little Venice).

פארק סנט ג'יימס (St. James's Park), הממוקם בארמון בקינגהאם (Buckingham Palace) המתוייר עד מאוד, הוא לוקיישן רומנטי נוסף בעיר.

הזמן כרטיסים למחזמר בולנטיין דיי | הזמן כרטיסים לעין של לונדון בולנטיין דיי | הזמן מלון מפנק בלונדון

נופה של לונדון מהגלגל הענק

סיורים בעקבות ידוענים וסרטים מפורסמים

בנוסף לאייקונים המוכרים של לונדון העיר מציעה מבחר סיורים בעקבות ידוענים וסרטים מפורסמים בחלק מהסיורים תמצאו הפתעות מיוחדות לקראת הולנטיין דיי. בואו לבקר במעבר החציה המפורסם של אבי רוד (Abbey Road) אופני ההקלטות של הביטלס - מנקודה זו יוצא סיור מרתק בלונדון בעקבות להקת הביטלס, אפשרות נוספת היא להצטרף לסיור מרתק בעקבות הבלש המפורסם ביותר בעולם - שרלוק הולמס (Sherlock Holmes). חובבי הקומדיות הרומנטיות לא יוותרו על שיטוט בשכונת נוטינג היל (Notting Hill) היפה והמפורסמת, מאותו סרט מצליח הנושא את שמה. למבקרים בשכונה מומלץ להקדיש זמן לשוק פורטובלו (Portobello Market), או בכלל לשווקים של לונדון שסוחפים אתכם לתוך אווירת העיר.

הצגות ומחזות זמר בלונדון

לונדון ידועה כעיר תרבותית במלוא מובן המילה, כך שבוולנטיין דיי אתם בהחלט יכולים לסצנה התרבותית הרחבה והמגוונת שלה. אחת ההמלצות העיקריות היא צפיה באחד מבין מחזות הזמר המושקעים המועלים באיסט אנד (West End) של לונדון, כולל הפקות מהמושקעות שאפשר לחשוב עליהן. מחזות הזמר שוברות מידי ערב קופות ולכן מומלץ לרכוש כרטיסים מראש - רשימה מומלצת תמצאו בקטגוריה : מחזות זמר בלונדון

קולינריה בלונדון - ספיישל ולנטיין דיי

כמובן שבמסעדות, בבתי קפה ובמקומות הבילוי האחרים הוולנטיין מצוין גם מצוין בדמות קישוטים מרהיבים, מוזיקה רומנטית, דילים זוגיים וספיישלים בתפריט. מומלץ להגיע למשתה האבירים של ימי הביינים (The Medieval Banquet) וליהנות מערב קסום בתפאורה של תקופת האבירות והאצולה הכוללת ארוחה בריטית מסורתית, ומופע של שחקנים בלבוש בריטי מסורתי מתקופת ימיו של המלך לואי ועוד.

גם באתרים ההיסטוריים ובחלק מהמוזיאונים של לונדון התוכנית משתנה ביום האהבה וכוללת התייחסות למסורת החג.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך