קריקט בלונדון - Cricket in London

לבקר במגרש הקריקט לורדס ולהרחיב אופקים

ישראלים רבים יופתעו לשמוע זאת, אולם קריקט הוא אחד מענפי הספורט הפופולריים ביותר בלונדון. למעשה, מעבר לפופולריות הגדולה לה זוכה קריקט בתור ענף ספורט בלונדון, קריקט הוא ענף הספורט השני בעולם מבחינת פופולריות ואוהדים.

כיצד קרה שדווקא בארץ ישראל כמעט ואין אדם אחד המשחק את המשחק? אין לדעת. אף על פי כן, אין ספק שביקור בלונדון הוא הזמן והמקום להרחיב אופקים, וללכת למגרש הקריקט לורדס ולצפות במשחק קריקט בלונדון.
 

משחק קריקט בלונדון

להתרועע עם אוהדים מכל העולם....

לאורך כל השנה מתקיימים בעיר לונדון תחרויות קריקט מקומיות ובין לאומיות - משלחות קריקט מגיעות לאנגליה מאוסטרליה, קנדה, הודו, פקיסטן, דרום אפריקה ועוד עשרות מדינות בהן המשחק רווח. בלונדון עצמה קיימות מספר קבוצות קריקט מפורסמות המייצגות אזורים שונים של העיר (דרום לונדון, מידלסקס ועוד).

משחקי הקריקט עצמם מתרחשים במגרשים כמו לורדס, מגרשים שחלקם מאכלסים עשרות אלפי אוהדים, והמשחקים החשובים אשר מתקיימים בהם הופכים לשיחת העיר. לתייר הישראלי המתעניין בהתרחשויות בתחום של ספורט בלונדון מומלץ במיוחד להגיע למשחקים אלו, שכן מעבר לכך שהוא יחשף לענף ספורט חדש ומרגש, הוא יזכה להתרועע עם רבבות אוהדי קריקט מכל רחבי העולם.

יחד איתם יוכל התייר הישראלי לצפות במשחק, לעודד את הקבוצה אותה בחר לאהוד, לשמוח איתם כאשר היא תנצח או להצטער אם חס וחלילה תפסיד. במילים אחרות, משחק קריקט בלונדון הוא חוויה ספורטיבית מרגשת ומיוחדת אשר ביקור בלונדון הוא המקום לחוות אותה!

 

כתבות שאולי יעניינו אותך