פסחא בלונדון - Easter in London

סוף שבוע של ביצי הפתעה

איסטר הידוע בשם חג הפסחא הוא אחד החגים הכיפיים, המהנים והאביביים ביותר. חג פסחא בלונדון (Easter in London) הוא חגיגה אמיתית של שווקי פסחא מקושטים בביצים מצויירים וארנבי שוקולד, חג המבשר את בוא האביב ומזמין את כולם לצאת לרחובות ולפארקים, להשתתף בהמוני פעילויות, לראות הופעות, לסייר בסיורי שוקולד ולטייל בין דוכני השוק המציעים שפע של אוכל רחוב וסמלים של חג.

פסחא נחגג מידי שנה בסביבות חודש מרץ-אפריל (סמוך לחג הפסח שלנו - השנה 2019 יחגגו את חג הפסחא ב- 21 לאפריל). החג מתמשך לאורך סוף שבוע ארוך שכולל את יום השישי הטוב (Good Friday) וחג הפסחא של יום ראשון ושני (Easter Sunday & Easter Monday). אם הגעתם ללונדון בתקופת חג הפסחא תתכוננו להפנינג חגיגי של האביב הכולל מגוון פעילויות שיעזרו לכם וללונדונים המקומיים לצאת ולחגוג את עונת הליבלוב שבפתח.

הזמן כרטיסים מראש לאטרקציות בלונדון >>
 

פסחא בלונדון

בואו לחפש את ביצי חג הפסחא

אחת האטרקציות המרכזיות של חג האיסטר במיוחד לילדים היא החיפוש אחר הביצים המפורסמות של החג. במהלך החג המתקיים בסוף השבוע, יוכלו הילדים לחפש אחר הביצים ב- roof gardens שמעל רחוב קנזינגטון. גני הגג המיוחדים והיפהפיים יתמלאו ביצים המוסתרות במגוון מקומות כך שלילדים ללא ספק תהיה מטרה חשובה לנגד עיניהם - פרס בצורת ביצה ענקית המובטחת למי שיימצא את מספר הביצים הרב ביותר. בזמן שהילדים מחפשים אחר ביצי הפסחא, יכולים המבוגרים להנות מישיבה רגועה בגנים עם כוס משקה ביד.

יריד ופסטיבל ימי הביינים

בפארק Lee Valley העצום, שמוכר בזכות בעלי חיים שמשוטטים בחופשיות והרבה טבע יתקיימו מגוון אירועים בחג, כולל פעלולי אופנועים, פסטיבל ימי הביניים בו יוכלו הילדים להילחם בקרבות אבירים.

בפארק יתקיים יריד גדול, פינות ליטוף עם בעלי חיים, כשכוכבי החג הם ללא ספק הארנבים, סדנאות יצירה, בובות שיבדרו את כולם ועוד. ב- wetland יתקיימו פעילויות הקשורות לברווזים יחד עם פעילויות אחרות, ליטוף בעלי חיים ובובות ענק.

שוק אוכל ענק בסאות' בנק

חג האיסטר כולל כמובן ניחוח של הרבה מתוק והרבה מאוד שוקולד. לאורך החג מתקיימים סיורים בשוקולטייריות המפורסמות ביותר של לונדון, כולל טעימות של סוגי שוקולדים מיוחדים ומפתיעים. גם שוק המיוחד לימים אלה מתקיים ברחבי העיר כאשר המרכז הוא כמובן השוקולדים והמתוקים. השוק נערך במרכז סאות' בנק (Southbank) בימי החג והוא כולל מאכלים מכל הסוגים: ירקות ופירות טריים, גבינות, לחמים, מטעמים ותבשילים מעוררי תיאבון וכמובן המון מתוק: שוקולד מכל הסוגים, עוגות ומאפים מתוקים לקחת איתכם להמשך החג.
 

 

כתבות שאולי יעניינו אותך