המסעדה של סמי - מסעדה כשרה בלונדון

Sami's Restaurant: מנות עם ניחוח ישראלי בלב לונדון

יש בלונדון מספר הולך וגובר של מסעדות המיועדות לפנות (בעיקר) לישראלים המבקרים בעיר, כמו גם מאות אלפים יהודים המתגוררים בה. המסעדה של סמי (Sami's Restaurant) נחשבת לאחת המסעדות המוכרות מהז'אנר הזה בבירת אנגליה, כאשר מדי יום פוקדים את שולחנותיה המוני אנשים: חלקם הגדול שומר כשרות (אבל ממש לא כולם).

המסעדה של סמי - רשת מסעדות כשרה בלונדון

סמיס: רשת מסעדות כשרות בלונדון

המסעדה של סמי (Sami's Resteraunt) היא מסעדה כשרה מוצלחת מאד בלונדון, לה מספר סניפים ברחבי העיר (הסניף הגדול והמוכר נמצא בצפון לונדון בשכונת הנדון (Hendon)): בחלק מהם ניתן לשבת וליהנות מאוכל באווירה נעימה, בעוד שבמקרים אחרים הבסיס הוא Take Away בלבד.

תפריט מגוון ומחיר סביר...

התפריט של המסעדה של סמי (סמיס) הוא רחב ועשיר בכל קנה מידה, ויזכיר לחלק מכם את הבית: הז'אנר העיקרי שלו הוא הסגנון המזרחי. בגזרת מנות הפתיחה הקרות תמצאו חומוס וטחינה בגרסאות שונות, סלט יווני, סלט ישראלי, חמוצים ועוד.

מנות הפתיחה החמות כוללות פלאפל, כנפיים, לפה עם זעתר או סומסום ועוד. יש כאן מרקים מסוגים שונים, סלטים ומנות בשר מגוונות: סטייק בקר 300 גרם, שווארמה, כנפי עוף בגריל, קבב, המבורגר ביתי, שישליק כבש ועוד.

את המנות ניתן לרכוש בצלחת אבל גם בפיתה או בלאפה. המסעדה מציעה מספר מנות שהן Home Made, מנות עם ניחוחות של הודו ודגים על סוגיהם. תוכלו למצוא כאן תוספות במחירים באמת סבירים, כמו אורז אדום או לבן, ירקות מעורבים, סלט, צ'יפס ועוד.

ההיצע הרחב והמנות הטריות צפויים להתאים לכל מי שמחפש אוכל ביתי בלונדון, תוך הקפדה כמובן על כשרות מלאה.

קישור לאתר המסעדה: המסעדה של סמי

 

כתבות שאולי יעניינו אותך