X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
לונדון
מסלולי טיול בלונדוןנקודות עיין בלונדוןטיפים והמלצות ללונדוןמלון מומלץ בלונדוןאטרקציות בלונדוןלונדון עם ילדיםהשכרת רכב בלונדוןקניות בלונדוןשאטלים בלונדוןטיסה זולה ללונדון
 

חופשת קיץ עם ילדים בלונדון

לונדון כיף לילדים

לונדון היא אחת הערים היפות ביותר בעולם, המושכת אליה לאורך כל השנה אינסוף תיירים מכל קצוות תבל ומתאימה מאוד גם לטיול עם ילדים; פארקים ירוקים ורחבים, מוזיאונים, חנויות צעצועים ענקיות ומגוון פעילויות קסומות, הם כמה מהאטרקציות בעיר.

חופשת הקיץ הממשמשת ובאה היא הזדמנות נהדרת לרכוש כרטיסי טיסה, לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל, וליהנות עם הילדים מנפלאותיה של לונדון. על כמה אתרים מומלצים לביקור עם הילדים בלונדון בכתבה הבאה.
 

חופשת קיץ עם ילדים בלונדון

ארמון בקינגהאם וטקס חילופי המשמרות

אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בלונדון היא כמובן, טקס חילופי המשמרות (Changing of the Guard) בארמון בקינגהם (Buckingham Palace). ארמון בקינגהאם, שימש כמשכנם הרשמי של כל מלכי בריטניה, כולל המלכה אליזבת השנייה, מאז שנת 1837, שוכן בדרום מערב העיר ומצפון לתמזה. בארמון ישנם 775 חדרים והוא משמש היום גם כמרכז האדמיניסטרטיבי של משפחת המלוכה הבריטית.

מדי שנה מגיעים לביקור בארמון בקינגהם מליוני תיירים. בתקופת הקיץ, מחודש מאי ועד סוף יולי, מדי יום בסביבות השעה  11:30 (מומלץ לוודא את השעה מדוייקת מראש) נערך בחזית ארמון בקינגהאם טקס ססגוני ומיוחד של חילופי משמרות.

טקס חילופי המשמרות בארמון בקינגהם

גן החיות של לונדון

גן החיות של לונדון (London Zoo), השוכן בקצהו הצפוני של הריג'נטס פארק, הוא גן יפיפה, עתיק ומרשים, שנפתח לקהל כבר בשנת 1828. בגן ישנם מעל ל- 15,000 בעלי חיים שונים, כאשר כ- 600 מתוכם נמצאים בסכנת הכחדה.

הביקור בגן החיות של לונדון יספק לילדכם מפגש מרגש עם מגוון רחב של בעלי חיים וגם פסק זמן ירוק ומלבלב בלב האורבני של לונדון. גן החיות הלונדוני פתוח למבקרים לאורך כל השנה ומומלץ לרכוש כרטסים מראש.

מידע נוסף: גן החיות של לונדון

דלג על התור - הזמן עכשיו כרטיסים לגן החיות של לונדון >>

ג'ירפות בגן החיות של לונדון

עולם ההרפתקאות של לונדון - פארק צ'סינגטון

עולם ההרפתקאות של לונדון (Chessington World of Adventures) פארק צ'סינגטון (Chessington) הוא פארק שעשועים ענק לילדים, המשתרע על פני שטח של 260 דונם בקרבת לונדון. בפארק ישנם יותר מ-100 מתקני משחקים נהדרים: ממלכת הדרקונים, מכוניות מתנגשות, קרוסלות ענקיות ועולם מים שלם עם מפרץ פיראטים מיוחד, משחקי אורות עם קרני לייזר, מופעים שונים וגן חיות.

הגן פתוח בכל ימות השבוע מהשעה 10:00 עד 17:30 אחר הצהריים, ובין החודשים יולי לאוגוסט עד השעה 21:30 בערב. בקיץ משתרכים תורים ארוכים בכניסה לגן, ולכן מומלץ מאוד להגיע מוקדם ולרכוש כרטיסים מראש.

הזמן עכשיו כרטיסים לעולם ההרפתקאות של לונדון >>

שייט על נהר התמזה

שייט על נהר התמזה הוא אחת האטרקציות הנפלאות ביותר בלונדון, והוא מתאים לילדים ולמבוגרים כאחד. בשייט נחשפות פינותיה היפות ביותר של העיר: הגנים הירוקים והמוריקים, מבנים מתקופות עתיקות, ארכיטקטורה מרשימה, ברבורים לבנים ואציליים המשייטים להם במים וטירת וינדזור המפורסמת, הם מקצת מהאטרקציות בשייט.

מעל נהר התמזה ניצבים גם מספר גשרים מרהיבים - גשר לונדון, גשר מצודת לונדון (טאוור ברידג'), גשר המילניום וגשר וסטמינסטר. אחד האזורים המרשימים בלונדון בו מומלץ לבקר במהלך השייט הוא "ונציה הקטנה" (Little Venice) אליה מובילה תעלת ריג'נטס (Regent's Canal). ונציה הקטנה היא שכונה יפיפייה בלב העיר, בה משייטות סירות קטנות המזכירות את ונציה האמיתית, כאשר הבתים שמסביב משרים אווירה קסומה ומגונדרת.

מידע נוסף: שייט על נהר התמזה

הזמן עכשיו כרטיסים לשייט על נהר התמזה >>

שייט על נהר התמזה

המוזיאון להיסטוריה של הטבע

המוזיאון להיסטוריה של הטבע בלונדון הוא המקום המושלם למסע אל הטבע. מוזיאון זה הוא מגדולי המוזיאונים בעולם בתחומיי מדעי הטבע, החיים והסביבה. במוזיאון, השוכן בדרך התערוכות בדרום קנזינגטון, ישנם כ-70 מיליון מוצגים שונים, שנאספו לאורך תקופה של מאות שנים, וחמישה אוספים מרכזיים בתחומי הזואולוגיה, הבוטניקה, המינרלוגיה, הפלאונטולוגיה והאנטומולוגיה.

בשנת 1998 הוקם במוזיאון "מרכז דרווין", על שמו של אבי תורת האבולוציה צ'רלס דרווין, הכולל מוצגים מרשימים ביותר: גזע עץ המספר למבקרים את תולדות בריטניה, שלדים ענקיים של דינוזאורים, גלריה של מאובנים, גלריה של יונקים, גלריית דו-חיים וגלריות נוספות. במרכז תוכלו לפגוש גם את ארצ'י - תמנון ענקי באורך של כשמונה מטרים.

מידע נוסף: המוזיאון להיסטוריה של הטבע

המוזיאון להיסטוריה של הטבע |Photo By: © The Trustees of the Natural History Museum

Photo By: © The Trustees of the Natural History Museum

חופשה משפחתית מהנה

לסיכום, הקיץ העומד כבר פתח הוא הזדמנות נהדרת לצאת לחופשה משפחתית ולמי שמתכנן נסיעה לחו"ל, מוזמן לקחת את הילדים לאחת הערים היפות והתוססות בעולם, הלוא היא לונדון, ולגלות יחד איתם את אתריה.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך