קבוצת הכדורגל צ'לסי

כרטיסים למשחק של צ'לסי

קבוצת הכדורגל צ'לסי (Chelsea F.C) היא קבוצה וותיקה בעלת הישגים מצויינים ושם עולמי. צ'לסי הידועה גם בכינוי הכחולים (The Blues) משחקת בליגה הגבוהה ביותר באנגליה ובאירופה בכלל. היא נוסדה כאשר ליגת הכדורגל האנגלית עוד היתה בתחילת דרכה- בשנת 1905.

בתחילת הדרך נתקלה קבוצת הכדורגל צ'לסי בקשיים ולקח לה זמן להמריא. השינוי הגדול קרה בשנות ה- 50, כאשר טד דרייק- שחקן ארסנל לשעבר וחלוץ נבחרת אנגליה החל לאמן את הקבוצה והוביל אותה בעונת 1954/55 לזכיה הראשונה שלה בליגה. מאז ידעה צ'לסי ירידות ועליות.

להזמנת כרטיסים און-ליין למשחקים של צ'לסי >>

קבוצת הכדורגל צ'לסי

קבוצת הכחולים

נציגות ישראלית נכנסה אל קבוצת צ'לסי בשנת 2007 כאשר אברהם גרנט הפך למאמן שלה. גרנט הוביל את צ'לסי לגמר הראשון שלה בליגת האלופות בו הפסידה בשל פנדלים בלבד למנצ'סטר יונייטד.

תחילת שנות האלפיים הן תור הזהב של קבוצת צ'לסי מבחינת זכיותיה בפרמייר ליג. בעונת 2004/5 זכתה צ'לסי באליפות 50 שנה מאז זכייתה הקודמת. לאחר זכיה זו היא זכתה פעם נוספת ברצף בעונת 2005-6 ולאחר מכן גם בעונת 2009/10. בנוסף זכתה 7 פעמים בגביע ה- FA ובאליפויות נוספות.

קבוצת צ'לסי, המכונה גם הכחולים או המיליונרים היא מהקבוצות המרתקות והמבוקשות ביותר באנגליה. כל משחק של קבוצה זו הוא חוויה נפלאה לאוהבי הכדורגל ובכלל.

להזמנת כרטיסים און-ליין למשחקים של צ'לסי >>

 

כתבות שאולי יעניינו אותך