X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
לונדון
מסלולי טיול בלונדוןנקודות עיין בלונדוןטיפים והמלצות ללונדוןמלון מומלץ בלונדוןאטרקציות בלונדוןלונדון עם ילדיםהשכרת רכב בלונדוןקניות בלונדוןשאטלים בלונדוןטיסה זולה ללונדון
 

פנאי בלונדון

מדריך לשעות פנאי בלונדון

מטייל ממוצע בלונדון, מתחיל את היום בשעות הבוקר ומסיים אותו לקראת שעות הערב. אכן, לונדון מציעה אין-ספור אטרקציות ופעילויות, חיי תרבות, אמנות וספורט, מאות מוזיאונים, גלריות, נקודות עניין וחוויות. אך לפעמים צריך לדעת גם לקחת פסק זמן לחוויה אחרת - פנאי בלונדון , כמו: טיפולי ספא, השתתפות במשחק חדר בריחה ועוד.
 

ספא בלונדון

לונדון מציעה חווית ספא נפלאה. בלונדון בתי ספא במלונות מפוארים, בתי ספא יומיים הפזורים ברחבי העיר, כמו גם בתי ספא בבעלות מהגרים מתאילנד והמזרח הרחוק המציעים טיפולי ספא, עיסוי רגלים וצוואר.

לצד בתי ספא בלונדון מומלץ לבקר במרחצאות - מתחמים בהם ניתן למצוא בריכות מים חמים עשירים במינרלים, תפריט עיסוים וטיפולי ספא, סאונה, חמאם טורקי, ג'קוזי ועוד.

חדרי בריחה בלונדון

משחק חדרי הבריחה לא דילג על לונדון ובעיר מספר חדרי בריחה המציעים חוויה בלשית ממש כמו בימיו הגדולים של הבלש הבריטי המפורסם שרלוק הולמס. חדרי בריחה מתאימים לזוגות או קבוצות שרוצות לענות על אתגר בלשי וכתבי חידה.

פנאי ללא הספקה

כאמור, בלונדון תהנו מחוויות של פנאי ללא הפסקה, אם בחרתם בספא מפנק, התמודדות עם כתב חידה מסקרן בחדר בריחה או כל פעילות פנאי אחרת ההנאה מובטחת.