X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
לונדון
מסלולי טיול בלונדוןנקודות עיין בלונדוןטיפים והמלצות ללונדוןמלון מומלץ בלונדוןאטרקציות בלונדוןלונדון עם ילדיםהשכרת רכב בלונדוןקניות בלונדוןשאטלים בלונדוןטיסה זולה ללונדון
 

כנסיית הטמפל - Temple Church

פיסת היסטוריה מרתקת

כנסיית הטמפל בלונדון נחשבת לפיסת היסטוריה מרתקת. כנסיית הטמפל (Temple Church)  שימשה במהלך השנים ככנסייה, היכל בית משפט ואולם בו נערכים קונצרטים. אז אם אתם מחפשים כנסיות בלונדון שאוצרות בתוכן ההיסטוריה ותרבות ארוכת שנים כנסיית הטמפל, היא בדיוק המקום עבורכם.
כנסיית הטמפל

מפקדה של מסדר הטמפלרים

כמו רוב הכנסיות בלונדון, גם כנסיית הטמפל עברה שינויים ותהפוכות רבות. את תחילת דרכה החלה כנסיית הטמפל כאשר שימשה מעין מפקדה של מסדר הטמפלרים. במבנה הכנסייה למעשה נערך המשא ומתן בין המלך ג'ורג לבין אצילי בריטניה בעת שחתמו על המגנה כרטה, בשנת 1215. אך מסדר הטמפלרים נפל במאה ה-14 ומאותו יום הפכה כנסיית הטמפל לרכושה של בית המלוכה.

בדרך למרכז של צדק

בעת מלחמת העולם השנייה, נפגעה כנסיית הטמפל וכמו הרבה כנסיות בלונדון היא שופצה ושוקמה. כיום משמשת כנסיית הטמפל מרכז לעורכי דין (היכל משפט). וכן, כנסיית הטמפל מוזכרת ברב-המכר המפורסם של בראון, צופן דה ווינצ'י.

ההיסטוריה של כנסיית הטמפל

מבחינה היסטורית כנסיית הטמפל נפתחה בשנת 1185, בטקס חנוכה רב-משתתפים ידועים ועברה מגוון רחב של שינויים מבניים מאז הוקמה ועד היום. מבנה כנסיית הטמפל מחולק ל-2 אזורים, אזור אחד שצורתו מלבנית המכונה צ'אנסל ואזור הכנסייה שצורתו עגולה.

אמנם יש לא מעט כנסיות בלונדון אך לנו הישראלים, יש סיבה מיוחדת לבקר בכנסיית הטמפל, שכן המבנה העגול שבה תוכנן לפי כנסיית הקבר הנודעת שנמצאת בירושלים. ואכן, בתוך הכנסייה תראו קברים של אנשים מוכרים רבים ביניהם ברונים ואצילים בריטיים ידועים.

כאמור, כמו הרבה מאוד כנסיות בלונדון גם כנסיית הטמפל נפגעה בשריפה הגדולה שפקדה את לונדון בשנת 1941 וגג הכנסייה נהרס כמו גם העוגב שהיה בכנסייה. הכנסייה עברה שיפוץ ושוקמה כבר בשנת 1958 וכיום אלפי תיירים מבקרים בה מדי שנה.

סיור מרתק לאורך היסטורית המשפט בלונדון

כיום כנסיית הטמפל היא אחת מנקודות עניין במהלך סיור מרתק ומסקרן של היסטורית המשפט בלונדון. הסיור אורך כמה שעות ובו תוכלו להיחשף לתרבות המשפט.

הזמן מראש כרטיסים לסיור לאורך היסטורית המשפט בלונדון >>

 

כתבות שאולי יעניינו אותך