X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
לונדון
מסלולי טיול בלונדוןנקודות עיין בלונדוןטיפים והמלצות ללונדוןמלון מומלץ בלונדוןאטרקציות בלונדוןלונדון עם ילדיםהשכרת רכב בלונדוןקניות בלונדוןשאטלים בלונדוןטיסה זולה ללונדון
 

שוק בריק ליין - Brick Lane Market

בריק ליין אזור בוהמי ולאמנים

שוק בריק ליין שוכן במרכזו של אזור בוהמי אמנותי (בריק ליין) שמושך אליו הרבה צעירים לונדונים ותיירים הרוצים לשבת בבתי קפה בוטיק, להציץ בגלריות אמנות, לטעום מאכלים אותנטים ולהנות מאווירה ספונטנית, כי אף פעם לא תדעו מה תמצאו במיוחד שמדובר בימי ראשון - אז מתקיים שוק יד שנייה הכולל ריהוט, ביגוד, כלי בית והרבה קיטש בריטי.

שוק בריק ליין (Brick Lane Market) הוא שוק יוצא דופן בו ניתן למצוא הכל מהכל החל ממגזינים ישנים, תקליטים, פרטי אספנות, ביגוד וינטאג' ועד לריהוט בסגנון ארט דקו. סביב השוק תוכלו לבקר בגלריות אמנות של יוצרים צעירים וכן לטעום מאכלי קארי, בייגל יהודי טעים ועוד..

שוק בריק ליין בלונדון

מעבר אפל להווה משגשג

עד לפני כמה שנים האזור שסביב רובע בריק ליין של לונדון היה ידוע כאזור מוזנח עם רמת פשיעה גבוהה, שכונות עוני ופשע. לכן לא בכדי אזור בריין ליין שימש כתפאורה נהדרת לסצינת הרצח של ג'ק המרטש.

אך כאמור, מאז שנת 2006 רובע בריק ליין הפך לתוסס ופופלארי, אזור בו מתגוררים יוצרים צעירים, וגלריות אמנות נפתחות בכל פינה, לצד מסעדות ופסטיבלים שנערכים בכל חודשי השנה. ורק למעט הפאב הידוע לשמצה "עשר פעמונים" אין זכר לעברו האפל של הרובע.

להגיע גם בלי ארנק

מומלץ, אם כן, לפקוד את שוק בריק ליין, אפילו בלי הארנק, רק לשם החוויה. מערכת התחבורה הציבורית של לונדון איננה מאכזבת גם בכל הקשור להגעה לשוק זה - עליכם פשוט לעלות על אוטובוס או רכבת תחתית ולרדת בתחנות אדגייט איסט או ווייטצ'אפל - שתי התחנות הללו ממוקמות מרחק הליכה קצרה מליבו של שוק בריק ליין, וההליכה אליו מהן קצרה ונעימה.

Brick Lane Market

 

כתבות שאולי יעניינו אותך