X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
לונדון
מסלולי טיול בלונדוןנקודות עיין בלונדוןטיפים והמלצות ללונדוןמלון מומלץ בלונדוןאטרקציות בלונדוןלונדון עם ילדיםהשכרת רכב בלונדוןקניות בלונדוןשאטלים בלונדוןטיסה זולה ללונדון
 

שוק גריניץ' - Greenwich Market

גריניץ' מרקט - שוק תוסס וכייפי בלונדון

שוק גריניץ' הוא שוק של אמנות וקולינריה באווירה תוססת כייפית וצעירה. שוק גריניץ' (Greenwich Market) ידוע בזכות 120 דוכנים בהם ניתן לרכוש דברי אמנות, עתיקות, וינטאג' ומלאכת יד, כמו גם דוכני אוכל רחוב ומסעדות לצד נגנים צעירים, סטודנטים מהמכללות הסמוכות שינעימו את זמנכם במוסיקה קלאסית, ג'אז' ועוד.

שוק גריניץ | Photo By: Greenwich Market

Photo By: Greenwich Market

גריניץ' השוק שפתוח בכל ימות השבוע

גריניץ' מפורסמת בזכות השעון שלה "שעון גריניץ'" אבל הבריטים מכירים גם את גריניץ' האחרת. גריניץ' של מכללות ואוניברסיטאות, גריניץ' של סטודנטים צעירים ואת גריניץ' מרקט - פנינה אמיתית לאספנים ואוהבי קולינריה, מוסיקה ועתיקות. שוק גריניץ' הוקם בעקבות צו מלכותי בשנת 1849 במטרה להעביר את רווחיו של השוק כתרומה לבית החולים גריניץ' וכן למכללות שבאזור.

עבודות יד, עתיקות ופרטי אספנות

מבין מספר רב של שווקים בלונדון, חובבי עבודות יד ימצאו בשוק גריניץ', ללא ספק, את מבוקשם. למעשה שוק גריניץ' מורכב משני שווקים, שוק אחד נמצא בפינת רחוב והשני, מקורה. כך שאם אתם מחפשים אחר חפצי יד שנייה מוטב שתפנו לאזור קולג' אפרוץ' (College Approach), אך אם חפצה נפשכם דווקא בעתיקות ובפרטי אספנות, יש להתקדם לכיוון גרינץ' היי רוד (Greenwich High Road).

בצד עתיקות, עבודות יד וחפצי אומנות ואספנות, ניתן למצוא גם בגדים, חלקם מיובאים ישירות מן המזרח. מה שהופך את שוק גריניץ' לאחד השווקים הססגוניים ביותר. מומלץ לערוך טיול רגלי בשוק ולאחריו לבקר באתרים המעניינים של גרינץ' כמו: בית המלכה, מוזיאון הימי. כיפת המילניום ועוד.

להגיע ברכבת

שוק גריניץ' נמצא במרחק נסיעה קצר ממרכז העיר לונדון - אך אין ספק שהנסיעה אליו משתלמת, הדרך אל שוק גריניץ' נגישה, אפשר לקחת רכבת מלב לונדון ולרדת בתחנת גריניץ'.

Greenwich Market

 

כתבות שאולי יעניינו אותך