X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
לונדון
מסלולי טיול בלונדוןנקודות עיין בלונדוןטיפים והמלצות ללונדוןמלון מומלץ בלונדוןאטרקציות בלונדוןלונדון עם ילדיםהשכרת רכב בלונדוןקניות בלונדוןשאטלים בלונדוןטיסה זולה ללונדון
 

גני קיו - Kew Gardens

הגנים הבוטניים המלכותיים

גני קיו בלונדון הם הגנים הבוטניים המלכותיים של לונדון ואתר מורשת עולמית של אונסק"ו. גני קיו (Kew Gardens) משלבים היסטוריה, טבע וארכיטקטורה. לצד אוסף מרשים של צמחים ופרחים, בתי זכוכית מרהיבים נמצא גם ארמון קיו המפואר וההיסטורי, גלריות אמנות ועוד.

הזמן מראש כרטיס משולב לגני קיו והארמון >>

גני קיו הגנים הבוטניים המלכותיים של לונדון

גני קיו בשירות הממלכה הבריטית

מי שלא ביקר בגני קיו בלונדון, כאילו לא ביקר בפארק מימיו. גני קיו הם גנים מרהיבים ביופיים, המשתרעים על שטח של 8,800  דונם על גדות נהר התמזה. תחילה הוקמו גני קיו למטרות פרטיות, אולם בשונה מהרבה פארקים בלונדון עם הזמן הוכרזו כשייכים לממלכה.

מייסד גני קיו הוא הלורד צ'פל ודסימוס ברטון היה הארכיטקט הוויקטוריאני שבנה אותם ומשנת 2003  כאמור נחשבים גני קיו לאתר מורשת של אונסק"ו.

מבנה גני קיו

שפע של אטראקציות במקום אחד

גני קיו ממוקמים לא הרחק ממרכז לונדון (נסיעה של 30 דקות ברכבת התחתית), באזור כפרי ובאווירה קסומה וכולו טובל בירוק. בתוך גני קיו ממתינים לכם פסלים, ארמונות מרהיבים, מקדשים, פגודות, גלריות אומנות, בתי זכוכית יפיפיים וביתנים.

מה שמייחד את גני קיו מכל אותם פארקים בלונדון הוא העובדה שבגנים אלו אפשר למצוא את אחד האוספים הגדולים בעולם של צמחים. בנוסף יש 4 חממות זכוכית מרשימות.

חובבי ארכיטקטורה יכולים לחזות בארמון קיו המפואר שנבנה במאה ה-17 ושימש את הממלכה. כמו כן, לאחר מותה הטראגי של הנסיכה דיאנה נבנתה לכבודה חממה דמוית מבוך בתוך הגנים, חוויה שחושפת את המבקר למספר רב של סוגי אקלים ולזנים רבים של פרחים מדהימים.

הזמן מראש כרטיס משולב לגני קיו והארמון >>

ארמון קיו

 

כתבות שאולי יעניינו אותך