X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
הזמן מלון הזמן מלון מלון כשר מלון כשר הזמן שאטל הזמן שאטל הזמן רכב הזמן רכב הזמן טיסה הזמן טיסה הצגות בלונדון הצגות בלונדון הופעות בלונדון הופעות בלונדון כדורגל בלונדון כדורגל בלונדון

יומן טיול רומנטי בלונדון

לפנק את בת הזוג בחופשה זוגית בלונדון

זה התחיל עם רצון ברור: לפנק את בת הזוג שלי, ובגדול. החלטתי לעשות לה הפתעה שהיא לא תוכל להישאר אדישה אליה: חופשת סוף שבוע ארוכה ורומנטית בלונדון. ידעתי שאין הרבה יעדים יותר מומלצים מלונדון (מה גם שהיא "רמזה" לי לא פעם שטיול בלונדון הוא אחד החלומות שלה).

בלי שהיא תשים לב ביצעתי את כל הארגונים. סגרתי על טיסה והשקעתי מחשבה עמוקה בבחירת המלון, כשבסוף החלטתי על מלון בוטיק חביב כמו שזוגות אוהבים. כדי לחסוך כמה שיותר זמן בעיר – זמן הוא מצרך יקר מאד בטיולים זוגיים – החלטתי לסגור עוד מהארץ ורכשתי כרטיס הנחות ללונדון, כרטיסים לאטרקציות ולהצגות (ההצגה הנבחרת הייתה "מאמא מיה", עליו שמעתי רבות וטובת). שמחתי לשמוע שברכישה מוקדמת של כרטיסים לאטרקציות אפשר לדלג על התור, שמסיפורים ששמעתי עלול להיות די ארוך בעיר מתוירת כמו לונדון.

חופשה רומנטית בלונדון

יום חמישי

הגענו אל לונדון בחמישי אחר הצהריים לאחר טיסה ממש לא ארוכה. בשדה התעופה המתין לנו כבר שאטל עם נהג דובר עברית, גם אותו עבדכם הנאמן החליט לתאם מראש. הנהג לקח אותנו לבית המלון, תוך שהוא מספק לנו כמה המלצות יעילות ומידע מעניין על לונדון. לאחר התארגנות במלון יצאנו בשעות הערב לטיול פאבים, שחשף אותנו לחוויית השתייה המזוהה כל כך עם הבריטים.

את היום סיימנו בסיור ערב בשוק קמדן, אחד השווקים המפורסמים של לונדון. בשוק הזה יכלנו להעביר גם ימים שלמים עקב היצע הפריטים, האווירה האותנטית והפיתויים שניצבים בכל פינה.

יום שישי

מראש השארתי מספיק זמן לקניות, כי הרי אין בחורה שתגיע ללונדון ולא תרצה להיחשף לסצנת הקניות שלה (למעשה, הבנתי שבלונדון גברים יכולים ליהנות מקניות לא פחות מנשים). חרשנו יחדיו את בתי הכלבו המרובים של רחוב אוקספורד, ה-רחוב לקניות בעיר. לא ויתרנו על חנויות המותגים ועל השמות הגדולים, בהם אפילו הצלחנו למצוא פריטים איכותיים במחירים סבירים בזכות סייל מטורף שהיה בהם. חזרנו למלון עמוסים בשקיות ומרוצים.

בערב המשכנו למחזמר "מאמא מיה", אותו ניתן לתאר במילה אחת: "וואוו". השירים של אבבא, התפאורה, השחקנים, העלילה. הכל סחף אותנו ולקח אותנו לעולם קסום ומיוחד.

יום שבת

ביום שבת החלטנו להעמיק עוד יותר את ההיכרות שלנו עם לונדון ויעדי החובה שלה. בחרנו לצאת לסיור עם מדריך דובר עברית, כך שהשפה לא תהווה עבורנו מכשול (עשינו בעבר סיורים באנגלית בהם לא הבנו את כל המשפטים של המדריך, כך שנראה פספסנו כמה דברים). המדריך הראה לנו את כל המקומות המתוירים ביותר של לונדון, למשל בנייני הפרלמנט, הביג בן, ארמון בקינגהאם, לונדון איי ועוד. המדריך חשף אותנו לסיפורים ההיסטוריים ולאנקדוטות המעניינות לגבי כל מקום, ולונדון בכלל. בערב יצאנו לשייט על נהר התמזה, שאיפשר לנו לראות את העיר המוארת בזווית אחרת. השייט שילב ארוחת ערב רומנטית (וטעימה מאד) והופעה מוזיקלית חיה בשביל האווירה. זוג המגיע לעיר לא צריך יותר מזה בערב נתון.

יום ראשון

את יום ראשון החלטנו להקדיש למספר מוזיאונים מהמגוון הרחב והמפורסם של לונדון. התחלנו עם מוזיאון השעווה של מדאם טוסו, בו כמובן הצטלמנו יחדיו עם ההעתקים המדויקים מאד של כל המפורסמים. המשכנו לטיול רגלי רומנטי ומנוחה בהייד פארק, אחד הפארקים המפורסמים באירופה. כדי להעשיר את הידע שלנו החלטנו להיכנס למספר שעות למוזיאון הטבע וההיסטוריה, שלימד אותנו המון על הנושאים האלה בצורה מרשימה ומהנה מאד. מומלץ בחום למבוגרים ולילדים כאחד.

את היום חתמנו עם עוד אטרקציה מדליקה ששמעתי עליה רבות וטובות עוד מהארץ – סעודת אבירים. אכלנו אוכל אנגלי מסורתי, כמו שפעם היו אוכלים אותו, כשברקע שירים, ריקודים ואפילו דו קרב של חרבות.

יום שני

היום האחרון שלנו בלונדון, אותו החלטנו להקדיש לעוד קצת קניות של מזכרות ומתנות הביתה. היעד שלנו היה שוב שוק קמדן, שהשאיר אותנו עם הרבה מאד טעם של עוד בביקור הקודם (היו כל כך הרבה דברים שרצינו לראות, לנסות ולטעום, כך שהיה ברור לנו שנבקר שוב). מילאנו את המזוודות בעוד קצת מזכרות לישראל.

גם את הדרך לשדה התעופה, בתום הטיול, החלטנו לעשות עם השאטל והנהג הנחמד דובר העברית. "איך היה?", הוא שאל בחיוך. הסתכלתי על בת זוגתי ואמרנו ביחד: "מדהים", נשלח לך קישור לבלוג שלנו יומן טיול רומנטי , תוך שאנחנו יודעים שללונדון עוד נרצה לחזור בעתיד.