X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
לונדון
מסלולי טיול בלונדוןנקודות עיין בלונדוןטיפים והמלצות ללונדוןמלון מומלץ בלונדוןאטרקציות בלונדוןלונדון עם ילדיםהשכרת רכב בלונדוןקניות בלונדוןשאטלים בלונדוןטיסה זולה ללונדון
 

שיחות לישראל במחירים זולים

שיחות מישראל ללונדון - מלונדון לישראל בזול

אם אתם מתכננים לצאת לחופשה בחו"ל בקרוב או אולי עוברים להתגורר כמה שנים במדינה רחוקה, תגלו שיש לא מעט דרכים לבצע שיחות לישראל במחירים זולים, בין אם במסגרת חבילות מיוחדות או שימוש בתוכנות שונות.

במאמר שיחות לישראל במחירים זולים תמצאו כמה המלצות שיעזרו לכם לדבר מהארץ או מחו"ל בזול באמצעות אחת האפשרויות הבאות שהפכו לשירות פופולארי וכדאי כמו: סקייפ (Skype), וואטסאפ (WhatsApp) תוכנות שנתמכות בשיטה קול דרך האינטרנט (Voice over IP). או חברות תקשרות קווית המציעות שירותים וחבילות משתלמות הכוללות סים ללונדון, שיחות והודעות לשיחות בין מדינות.

שיחות זולות לישראל

תוכנת סקייפ - Skype

סקייפ היא תוכנת מחשב, כמו גם, אפליקציה מותאמת לטלפונים חכמים דרכה ניתן להתקשר ליעדים שונים בארץ ובחו"ל. השיחות חינם דרך סקייפ יכולות להתבצע רק כאשר שני המשתמשים (מוציא השיחה וכן מקבל השיחה) התקינו את תוכנת סקייפ.

אך יחד עם זאת, סקייפ מציעה גם חבילות תקשורת זולות ומעולות ותמורת סכום של כ- 5$ (לחודש) ניתן לרכוש חבילה דרכה ניתן להתקשר דרך תוכנת הסקייפ מכל מקום בעולם לטלפונים נייחים. לדוגמא במידה ואתם גרים בלונדון ורוצים לדבר עם המשפחה בישראל החבילה תאפשר לכם להתקשר לכל הטלפונים הנייחים בישראל.

לסקייפ יש גם חבילת תקשורת פרימיום שמאפשרת לדבר חופשי עם עשרות יעדים בכל רחבי העולם לרבות ארה"ב וקנדה עלותה כ - 20$ לחודש.

סקייפ מהווה פתרון מושלם כיוון שניתן להתקשר דרכה גם למשרדי ממשלה, בנקים וחברות בארץ שברשותם טלפון קווי נייח וכן לקבל מספר טלפון קבוע דרכו יוכלו להתקשר אליכם חזרה. בנוסף באמצעות סקייפ ניתן לבצע שיחות ועידה

וואטסאפ - WhatsApp

וואטסאפ (וואטצאפ) היא אחת האפליקציות הפופולריות ביותר בעולם לשליחת הודעות. בשנה האחרונה וואטסאפ נכנסה לשוק השיחות דרך האינטרנט (Voice over IP) ומאז היא מאפשרת למיליוני משתמשים לנהל שיחות קוליות ושיחות וידיאו ובתנאי ששני הצדדים משתמשים באפליקציה. כיום ניתן להתחבר לממשק של וואטסאפ דרך מחשב נייח ולדבר דרכו.

חבילות תקשורת

האפליקציות ותוכנות המחשב דרכם ניתן להתקשר, השפיעו על חברות התקשורת בעולם ולכן חברות התקשורת הוזילו משמעותית את מחירן של השיחות לחו"ל. חברות הסלולר היום מציעות חבילות דרכם ניתן להתקשר מישראל למבחר יעדים בחו"ל (רשימה של עשרות מדינות) ואילו חברת בזק, Local03,  כמו גם חברות תקשורות נוספות מציעות חבילות לישראלים שגרים בחו"ל במחירים שווים לכל כיס.

ואכן, השירות עונה על צורך קיים ובשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים שחיים בחו"ל מצטרפים לשירות - מקבלים מספר טלפון ישראלי ויכולים לנהל שיחות במחירים סבירים מאוד.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך