X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
לונדון
מסלולי טיול בלונדוןנקודות עיין בלונדוןטיפים והמלצות ללונדוןמלון מומלץ בלונדוןאטרקציות בלונדוןלונדון עם ילדיםהשכרת רכב בלונדוןקניות בלונדוןשאטלים בלונדוןטיסה זולה ללונדון
 

ארמון המפטון קורט - Hampton Court Palace

ביתו המלכותי של הנרי השמיני

ארמון המפטון קורט מעוצב בסגנון הבארוק, נבנה בתחילת המאה ה- 16 כביתו המלכותי של הנרי השמיני. ארמון המפטון קורט (Hampton Court Palace) מזמין אתכם לצאת למסע היסטורי בין הדירות המפוארות של הארמון, הגלריה הרדופה, מטבחי טודור הענקיים, 60 דונם של גנים מטופחים המקיפים את הארמון, המבוך המפורסם שאסור לפספס, מגרשי הטניס מהמאה ה -17, כרם הענבים והעתק הכתר של המלך.

ארמון המפטון מלא התככים והרכילות שימש את משפחת המלוכה האנגלית עד לאמצע המאה ה- 18 והועבר לציבור הבריטי באמצע המאה ה- 19 על ידי המלכה ויקטוריה. במהלך הסיור שלכם בארמון תוכלו להתפעל מיופיו ומהאותנטיות שבו. ברחבי הארמון מוצגים שלל יצירות אמנות, ריהוט עתיק בן מאות שנים, שטיחים, ציורים ועוד. בואו לגלות את הפאר, המראות והצלילים של אחד הארמונות הגדולים ביותר באנגליה.

🏰​🌹​ הזמן כרטיסים מראש לארמון המפטון קורט >>

כניסה חינם לרוכשים כרטיס London Pass >>

המפטון קורט פאלאס

הכתר - The Crown

הכתר (The Crown) שעוצב במיוחד לטקס ההכתרה של המלך הנרי השמיני, הכתר משובץ בכ- 344 אבני אודם, יהלומים, פנינים ואבני ספיר המעטרים את הכתר המפואר. הכתר המקורי מוצג לראווה במצודת לונדון מאז שנת 1649 (הוראה של אוליבר קרומוול) ואילו הכתר שמוצג בארמון המפטון קורט הוא העתק זהה לחלוטין.

קפלה רויאל - Chapel Royal

קפלה רויאל (Chapel Royal) היא יצירת מופת ארכיטקטונית משולבת עם עיצוב צבעוני עשיר בסגנון טיודור. בקפלת רויאל העביר הארכיבישוף קריינאר בשנת 1540 אל הנרי השמיני מכתב המאשים את קתרין הווארד בגין ניאוף. הקפלה מספקת שירותי דת ומסורת.

מטבחי טודור - Tudor Kitchens

מטבחי טודור (Tudor Kitchens) הענקיים נבנו בין השנים 1530-1737 ונועדו להכין שתי ארוחות מלכותיות ביום עבור המלך, למשפחתו ולעוד כ- 600 אנשים. המטבחים שנשתמרו נחשבים למטבחים הגדולים ביותר שהיו קיימים באותה התקופה.

🏰​🌹​ הזמן כרטיסים מראש לארמון המפטון קורט >>

כניסה חינם לרוכשים כרטיס London Pass >>

כרם הגפנים הגדול - The Great Vine

כרם הגפנים הגדול (The Great Vine) של ארמון המפטון קורט נשתל בשנת 1769 שמה המקורי הוא "שיווה גרוסה" שפירושו המבורג השחורה. גידול הענבים נעשה בשיטה ויקטוריאנית, כלומר הגפנים והכרם נמצאים בתוך בית זכוכית (מהן חממה). בעבר הענבים הבשלים היו נשלחים לטירת וינדזור של המלכה ויקטוריה.

גני המפטון קורט - Hampton Court Gardens

גני המפטון קורט (Hampton Court Gardens) הם גנים מרהיבים ומטופחים. פארק המפטון קורט חולש על שטח של כ- 750 דונם, מתוכם 60 דונם הם הגנים המקיפים את ארמון המפטון קורט. בפארק נקודות חן שאסור לפספס כמו: כרם הגפנים השוכן במבנה זכוכית, ומבוך הארמון המפורסם משנת 1690.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך